בני גנץ
בני גנץצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ רא"ל (במיל') בנימין גנץ, יו"ר כחול לבן, התייחס בצהריים (חמישי) בדף הפייסבוק שלו להחלטת הכנסת ה-21 אמש לפזר את עצמה וללכת לבחירות מוקדמות.

"מדינה שלמה התעוררה לבוקר של עייפות, אכזבה וקושי להאמין שבגלל אוזלת יד וחולשה של אדם אחד נכפו עליה עכשיו בחירות יקרות, מיותרות. שבגלל 'מבצר משפטי' של אדם אחד נכפה על מליוני נפשות בישראל להמתין שמישהו יואיל בטובו לדאוג לביטחון, לחינוך, לתשתיות, ליוקר המחייה, אבל כל אלו רק שיקול משני בעיני עסקנים", פתח גנץ.

"מה ביבי יאמר לישראל? מדינה יקרה, זה לא את זה אני?", תהה יו"ר כחול לבן, "אז עכשיו, כשכולם רואים עם עיניים פקוחות לרווחה שהעומדים בראש אינם חושבים על טובתם, שם בירושלים, אני מבקש לומר דבר אחד: לישראל, למוסדותיה, לאזרחיה - מגיע להיות לפני הכל. מגיעה להם הנהגה שרואה בהם ערך עליון. מגיע להם מישהו שישרת אותם. זה כזה פשוט".

גנץ: מחזירים את המדינה לטירוףחזקי ברוך
גנץ אמש

"לפני חודשים ספורים התחייבתי להתגייס מחדש למען ארצנו. לצידי התייצבו אנשי חזון ומעשה ויחד לא עצרנו - התאחדנו, התפתחנו והגענו להישג גדול ומשמעותי: יצרנו אלטרנטיבה שלטונית. עתה, באשמת ציניות ונצלנות פוליטית שתתרחש על גבה וכספה של החברה בישראל, אנו יוצאים שוב אל הדרך", ציין גנץ.

לדבריו, "בדיוק כמו אז, אני מכריז היום בענווה, בשליחות ובאמונה מלאה בדרך הישר, כי יחד עם חבריי אמשיך לפעול ולעשות הכל בכדי ש'כחול לבן' תנצח - בשביל מדינת ישראל ועם ישראל. כי עכשיו, יותר מאי פעם בעבר: מוכרחים אחרת, אפשר אחרת ונעשה אחרת".