תהלוכת ספר התורה בשנה שעברהיד לאחים

התעניינות שיא בהגרלה על ספר תורה שעליה הכריזו בארגון יד לאחים זו השנה התשיעית ברציפות.

ממוקד ההגרלה של יד לאחים מדווחים כי בימים האחרונים עלה רף הנרשמים להגרלה באופן משמעותי, זאת בשל הודעה מיוחדת שנמסרה על ידי הרב יעקב עדס, בה הוא מברך את כל התומכים בפעילות של יד לאחים. הרב עדס ביקש גם להדגיש כי כל תרומה הנה הצלת נפשות של ממש.

מארגון יד לאחים נמסר כי בהגרלה הזאת לא מדובר על אותיות או עמודים אלא על זכייה בספר תורה שלם. "ההגרלה מעניקה הזדמנות פז לקיים את המצווה בה מחויב כל יהודי: לכתוב לעצמו ספר תורה. הזוכה בהגרלה יקבל גם מימון תהלוכת הכנסת ספר התורה, וכן מודעות רחוב ובעיתונות המבשרות על הכנסת ספר התורה לבית הכנסת שלו, לזכותו ולעילוי נשמת יקיריו".

משפחת שדה מפתח תקווה, אשר זכתה בספר התורה בשנה שעברה, שחזרה השבוע את הרגעים הדרמטיים בהם הגיע הטלפון מיד לאחים. "במשך שעה ארוכה מיאנו להאמין. זה היה נשמע לנו מדי טוב. אחרי ששכנעו אותנו שמדובר בזכייה אמתית ולא במתיחה, לא ידענו את נפשנו מרוב התרגשות".

הם הוסיפו, "חובה עלינו להדגיש כי יד לאחים עמד מאחורי דבריו עד לפרט האחרון. יד לאחים העביר לידינו ספר תורה חדש שאנו בחרנו, נרתיק מהודר לספר התורה, מודעות רחוב ופרסום בעיתונות על הכנסת ספר התורה לבית הכנסת שלנו, תהלוכת ענק עם לפידים שנערכה ברוב עם בליווי רכב מיוחד ומפואר ועוד... והכי חשוב: ספר התורה הוא לעילוי נשמת יקירינו".

במוקד ההגרלה קוראים לא לחכות לשעות הלחץ של היום האחרון. ההגרלה תתקיים ביום חמישי ג' סיון תשע"ט - לקראת חג מתן תורה. לכניסה להגרלה, חייגו בכל שעה למוקד יד לאחים: 1800-620-640. או לחצו כאן