גפני וליצמן במסיבת העיתונאים
גפני וליצמן במסיבת העיתונאיםצילום: דוברות

האדמו"ר מסטאמר תקף בחריפות את חברי הכנסת החרדיים בסוף השבוע האחרון וטען כי הם נכנעו כמעט לחלוטין לדרישות ח"כ אביגדור ליברמן.

"אך לפני חודשיים ארץ ישראל עברה מערכת בחירות ועכשיו כנראה כי בעוד שלושה חודשים עוד פעם תהיה סערה גדולה וכמובן שכל אברכי הכוללים ילכו לבחירות להצביע והם יתעסקו בזה כל היום ורק אברכי הכולל הזה (כולל עצי חיים) בעיר בני ברק יישארו ללמוד כמו בכל יום רגיל וזה מגן על העיר כאשר אברכים יראי השם יושבים ולומדים", אמר לחסידיו והדברים צוטטו באתר 'בחדרי חרדים'.

בדבריו כינה את ליברמן 'רשע' ותקף את חברי הכנסת החרדיים. "כואב מאוד לראות ולשמוע ממה שקורה שם בכל מה שקשור למפלגות החרדיות בעניין גיוס בני הישיבות. רק עכשיו לפני הבחירות הם מכרו לציבור שהם ילחמו למען לומדי התורה, ושכל הבחורים ובני התורה לא יצטרכו ללכת לצבא ח"ו, זה לא יאומן. לראות איך הם נכנעו בבושת פנים והסכימו לכל הגזירות האיומות כמעט לכל מה שאותו רשע ביקש הם נכנעו ונתנו לו כמעט הכל אבל אותו רשע גדול גם לזה לא נכנע, ורצה גם את הדברים הקטנים האלו".

"ואני אומר להם מכאן "תתביישו לכם" תסתכלו איך אתם נראים ואיך הוא נראה תראו איך הוא עמד על עקרונותיו ולא זז כלום ואתם וויתרתם על כמעט הכל והבעיה הגדולה היא גם על העתיד הרי על הדברים האלו כבר הסכימו לוותר וכמו בכל משא ומתן לא מדברים על דברים המוסכמים שכבר הסכימו להם.

"לכן המשא ומתן הבאה יתחיל כבר מהנקודה הזו שהדברים האלו כבר מובנים מאליו ולזה כבר הסכימו שזה לא בעיה ועכשיו יתחילו לדבר על עוד ועוד ולכן האחוזים והיעדים שכבר הסכימו עכשיו כבר לא ירדו".