בדרך לאלבום הבכורה, משחרר היוצר משה פלד ((FELD שיר חדש ומיוחד, רביעי במספר: "פליאה". משה פלד (33) אב לארבעה מתגורר בפ"ת.

זוכה תחרות המלחינים כבר מזוהה עם סגנון מוזיקלי ייחודי שיצר, שילוב של טקסטים לא שגרתיים ולחנים שמושכים את הלב, ו"מנערים" אותו. את הדרך אל הסינגל הנוכחי החל פלד בחיפוש טקסט ראוי למנגינה שהסתובבה בראשו. וכמו כל מלחין שמחפש טקסט מהמקורות – הוא מצא את עצמו מדפדף בתהילים בתקווה למצוא שם את מבוקשו. "משהו בספר הזה מצליח לגעת בכל אחד.. אז כן, כשהלחנתי את 'פליאה' - בגיל 16 - פתחתי תהילים, וחיפשתי בו משהו שארגיש משוייך אליו, משהו שיחבר אותי להרגשה היומיומית..".

מיד כשראה משה את התפילה הזו, הכמהה, השוברת והמעודדת כאחד – הבין שזה השיר שלו. "גם כיום, לאחר שנים לא מועטות בהן הספקתי להלחין ולכתוב עשרות שירים נוספים - עדיין התפילה האינטימית מאז - חיה ורלוונטית מתמיד, ואני מאמין שהיא נוגעת ותיגע בכל אחד ואחת.."

"אם אסק שמים - שם אתה, ואציע שאול - הינך!"

משה פלד, יוצר כותב מלחין ומבצע את החומרים המקוריים שלו. מאז שהוא זוכר את עצמו ("והזיכרון שלי קצר..") הוא מחובר לעולם המוזיקה, וככל שעוברים השנים הוא 'מבין' אותה יותר. "אני משתדל להמציא בכל שיר שלי את הגלגל מחדש, ועם זאת - לגעת בצורה המדויקת ביותר. אני חושב שאני מצליח לעשות זאת.. ומאמין ששיר שנוגע בי - יגע גם בכם. נסו!"