עידית סילמן
עידית סילמןצילום: שלומי יוסף

חברת הכנסת עידית סילמן (הבית היהודי) התייחסה בפוסט שפרסמה הבוקר (שני) בפייסבוק לבחירות המתקרבות, והבהירה כי היא תומכת בהמשך הנהגת המפלגה על ידי הרב רפי פרץ.

"מרגע שפוזרה הכנסת ויצאנו למערכת בחירות מחודשת אני רוצה להמשיך ולחזק את יו"ר מפלגת הבית היהודי ויו"ר איחוד מפלגות הימין הרב רפי פרץ", ציינה סילמן.

לדבריה, "לכל אורך תקופת הבחירות הרב פרץ שנבחר להנהיג ולהוביל את מפלגת הבית היהודי, מנווט את הספינה ברגישות, בנחישות ובשכל, את התוצאות כולנו רואים בשטח".

"מהיכרותי האישית מדובר באדם ערכי וראוי מאין כמותו, מנהיג ממלכתי ואיש חינוך המייצג את דרך הציונות הדתית כשפיו וליבו שווים", הוסיפה סילמן.

סילמן הבהירה עוד כי למען היציבות יש לצלם את המצב הקיים כיום, "נקודת הסיום לבחירות 2019 הן נקודת הזינוק לבחירות 2019 מועד ב'. הפוטנציאל להצלחה של איחוד מפלגות הימין, הבית היהודי - האיחוד הלאומי תלוי בשמירה על יציבות פנימית מול הים הפוליטי הסוער הסובב אותנו".

"תחת הנהגתו של הרב רפי ובעזרתכם, אנשים מצויינים השותפים לדרכה של הציונות הדתית, נמשיך במשימה לאחד, להוביל ולקדם את עם ישראל והחברה הישראלית בכללותה. אני צריכה אתכם. כולנו צריכים אתכם. בעז"ה, יוצאים לדרך", חתמה סילמן.