איילת שקד
איילת שקדצילום: הדס פרוש, פלאש 90

שר האנרגיה יובל שטייניץ (הליכוד) התייחס לאפשרות ששרת המשפטים היוצאת איילת שקד תשוריין ברשימת הליכוד למפלגה.

"אני חושב שאיילת שקד עשתה עבודה טובה מאוד במשרד המשפטים, ושהיא בהחלט דמות בולטת ונכס אלקטורלי", אמר שטייניץ "קלמן ליברמן" ברשת כאן ב'.

''הייתי שמח לראות את שקד בליכוד או בראש איחוד מפלגות הימין. אבל את השיקולים איך לחזק את הליכוד אני משאיר לראש הממשלה".

על זהותו של שר המשפטים הבא אמר שטייניץ "אינני יודע מתי ימונה שר. אני יכול רק להעריך שזה יהיה בימים הקרובים או במהלך שבוע הבא. בעיניי יריב לוין הוא מועמד ראוי אבל הבנתי שהוא לא מעוניין במינוי זמני".

שקד בטקס הפרידה ממשרד המשפטים: עוד אשוב לכאןלע"מ

אמש דווח בערוץ 7 כי רבנים בכירים בציונות הדתית פועלים מאחורי הקלעים כדי להבטיח ששרת המשפטים איילת שקד תמשיך בעשייה הציבורית ותתמודד בבחירות לכנסת ה-22.

הרבנים מתכוונים לפנות אל שקד ולבקש ממנה להמשיך בעשייה הציבורית כפי שעשתה ב-6 השנים האחרונות, במהלכן קידמה מהלכים רבים עבור המחנה הלאומי בכלל ועבור הציונות הדתית בפרט.

נציין כי במקביל לקריאות הנשמעות בליכוד לשריין את שקד ברשימת המפלגה לכנסת, לא מן הנמנע ששרת המשפטים היוצאת תשתלב ברשימה מאוחדת של מפלגות הימין.

בשל העובדה ששקד נחשבת לפופולרית בקרב המחנה הציוני-דתי וגם מחוצה לו, ייתכן כי היא תעמוד בראש רשימה שתתמודד בבחירות לכנסת ה-22 ותכלול בתוכה גם את סיעות הבית היהודי, האיחוד הלאומי ומפלגות ימין נוספות.

מוקדם יותר אתמול נפרדה איילת שקד ממשרד המשפטים, אותו הובילה בארבע השנים האחרונות. בטקס הפרידה שהתקיים בנוכחות צמרת המשרד, פירטה שקד את הישגיה ואף הבטיחה לשוב אליו בקרוב.