נג'לאא אלעמורי
נג'לאא אלעמוריצילום: משטרה

הפרקליטות הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז, נגד מוחמד אלעמורי, תושב לוד בן 32, בגין רצח אחותו נג'לא אל עמורי (19).

לפי כתב האישום, בחודש ספטמבר 2018 עזבה נג'לא את הבית, וזאת על רקע קשר אישי עם אדם אחר. במהלך חודש אוקטובר 2018 שבה להתגורר בבית, אולם כעבור זמן מה עזבה בשנית, ועברה להתגורר עמו למשך מספר חודשים, עד אשר נקלעו השניים לקשיים כלכליים וחזרה להתגורר בבית.

ב-29 בספטמבר 2018 הגיע מוחמד לבית מכרה של אחותו בעיר כרמיאל, על מנת להחזירה לביתה. הנאשם לא עזב את המקום, אלא רק לאחר שהגיעה משטרה.

ב-10 באפריל 2019, בשעות הערב, בילו נג'לא וקרוב משפחה בחוף הים בראשון לציון וקבעו להיפגש בצהרי יום המחרת ולנסוע לבלות יחד ביער בן שמן. למחרת היום במהלך שעות הצהריים, התקשרו אל נג'לא, תחילה השיבה כי היא בדרך לבית, משלא הגיעה, ניסו ליצור עמה קשר. כשבסוף אמרה כי אינה מעוניינת לבלות איתם את היום ולא שבה לבית. מאוחר יותר נסעו קרוב משפחה אל ביתו של הנאשם ועדכנו אותו כי נג'לא לא שבה לבית. בשעה 21:00 לערך, ולאחר שאחותה הפצירה בה לחזור הביתה, נאותה נג'לא לשוב.

בשעה 23:00 לערך הגיע הנאשם אל הבית, נכנס לחדר שבו שהתה אחותו נג'לא וחנק אותה למוות.

בהמשך עטף הנאשם את גופתה של נג'לא בשמיכה, נשא את גופתה מהבית והכניסה למושב האחורי ברכב. הנאשם נסע ברכב לשטח פתוח סמוך לישוב שוהם ולכביש 444, שם הותיר את גופתה וחזר לביתו.

ב-12 באפריל בשעה 17:15 לערך, הגיע הנאשם לבית, נטל מעדר ממחסן הבית, נסע ליער הסמוך לאזור תל חדיד, מזרחית לכביש 444 שם איתר מקום להסתיר את גופתה של נג'לא, נסע ברכב לשטח הפתוח, הכניס את גופתה לרכב, חזר למקום הקבורה ושם קבר אותה בתוך בור, אותו כיסה באדמה, סלעים וענפים, במטרה להסתיר את מקום הקבורה, ועזב את המקום.