ישיבת חיציםיח"צ

ישיבת חיצים החלה בקמפיין גיוס המונים להקמת בית מדרש שייקרא על שם 12 תלמידי הישיבה שנרצחו בפעולות טרור או נהרגו בתאונות דרכים.

הישיבה, הממוקמת באיתמר, ידועה במיצוי הפוטנציאל של נערים שמעדיפים ללמוד במסגרות לימוד שאינן קונבנציונאליות, תוך מציאת אלטרנטיבות מקוריות הגורמות להם להצליח.

'חיצים' נחשבת לאחת מהישיבות המובילות בישראל מבחינת שיעורי הגיוס של בוגריה לשירות קרבי, כאשר מרבית בוגריה ממשיכים למכינות וישיבות ומחזיקים בתארים אקדמאים. "אנחנו מקבלים לישיבה חבר'ה רבים שלא הסתדרו במסגרת הלימוד הקודמת שלהם, ובמקום שהנער ילך לאיבוד ולא יממש את הפוטנציאל שלו, אנחנו מציעים אלטרנטיבה מותאמת שמביאה את הנער שלא רק להצליח בלימודים, אלא בעיקר להצליח בבניית ערכים וערכיות, באהבת הארץ, ובמיצוי הפוטנציאל של התלמיד", אמר מנכ"ל הישיבה יהושע שרמן.

הוא הוסיף, "כאשר אני אומר 'אנחנו מצליחים' זה לא רק הצוות המקצועי הרחב, אלא גם ואולי אף בעיקר הנערים שבסופו של דבר לוקחים את החיים בידיהם ומממשים את הפוטנציאל הטמון בהם, כאשר אנו לא מוותרים להם ולא עליהם. ההצלחה הזאת מובילה להצלחה של כלל החברה ולטובת כלל עם ישראל".

בימים אלו בית המדרש כבר נמצא בתחילתו של תהליך הבנייה, ובניגוד לכיתות הישיבה אשר נבנות במקביל ובסיוע תקציבים ממשלתיים, לבית המדרש לא נמצא מימון ולכן קמפיין גיוס ההמונים יוצא השבוע לדרך.

"עבורנו ועבור דור העתיד של תלמידי הישיבה בית המדרש הוא אמצעי מרכזי וחשוב בבניית הקומה הרוחנית של האדם", הוסיף שרמן, וסיכם: "אנו קוראים לכל מי שהישיבה נגעה בנשמתו, או שבניית ארץ ישראל וזיכרון האנשים שנפלו מקננים בלבו, לתרום ולהיות חלק מבניית בית של תורה בארצנו".

לתרומות לחצו כאן