סמוטריץ'
סמוטריץ'צילום: אלירן אהרון

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' התייחס בטוויטר להשתלחות של ח"כ מוטי יוגב ביו"ר הימין החדש נפתלי בנט.

"יש רגעים שצריך לעצור. חברים, המטרה של כולנו היא להקים ממשלת ימין. הדרך היחידה להגיע לשם היא שתהיה מפלגה ימנית אחת גדולה מימין לליכוד", אמר סמוטריץ'.

''יש ויהיו חילוקי דעות לגיטימיים בתוכנו וזה בסדר. זלזול, הכפשות ועלבונות לא יביאו אותנו לשום מקום. בואו נוריד אגו ונמצא את הדרך. אנחנו חייבים", הוסיף.

יו"ר הבית היהודי ח''כ הרב רפי פרץ מסר: ''אני קורא לכל השותפים הפוטנציאלים של מחנה הימין והציונות הדתית - מבית ומחוץ - תנמיכו את הלהבות. אנחנו לפני בחירות גורליות למדינת ישראל בכלל ולמחנה הימין בפרט לכן אחדות המחנה כרגע היא המשימה העליונה המוטלת על כולנו - זה מה שצריך להנחות אותנו בכל צעד''.

כאמור, ח"כ יוגב השתלח הבוקר (רביעי) בחריפות בשר החינוך נפתלי בנט, כינה אותו "בוגד" והביע התנגדות לצירופו לרשימה ימנית מאוחדת. ''לא ראוי שנקבל אלינו את מי שפעל נגד עולם הערכים שלנו", אמר ח"כ יוגב ותקף את שקד ובנט: "בגדו בנו ונטשו את הספינה ולקחו את הכסף".

יו"ר הימין החדש פרסם פוסט ארוך בפייסבוק שבו הגיב ליוגב, וכתב בין היתר ''אינני משתלח בך כפי שאתה עושה כלפיי כבר חצי שנה, ואיני מבקש ממך דבר. אתה ואחרים מטיחים עוד ועוד ביטויים מזעזעים (שריפת בית, רפורמי, בגידה, כלב ששב אל קיאו) ואני מעולם לא דיברתי בשפה זו כלפייך או כלפיי אף אחד. אז מוטי, אתה יכול לחדול מהעיסוק האם תואיל בטובך לקבל אותי אליך. אינני מעוניין בך. ישפוט הציבור בינינו. אני מאחל לך הצלחה''.