ג'קוזי. אילוסטרציה
ג'קוזי. אילוסטרציהצילום: iStock

תהילה דרורי רצתה להכנס לג'קוזי בספא בפארק מים אך גורשה משם בבושת פנים. הסיבה הייתה כי לבשה בגד ים צנוע.

בפוסט שפרסמה דרורי בפייסבוק היא תיארה אירוע "מבזה, משפיל, מבדיל ובעיקר רע ומכעיס".

לדבריה, "כחלק מחגיגות יום ההולדת בחרתי להתפנק עם בעלי בספא ומסא'ז זוגי. לאחר בדיקות ובירורים שעשינו הגענו לספא ימית 2,000 שנמצא בתוך פארק המים. רכשנו כרטיסים והתייצבנו למסא'ז... בסיום המסא'ז יצאנו לחלק של הספא על מנת להשתמש במתקני המקום (ג'קוזי, סאונה) שנרכשו כחלק מהכרטיס שלנו"

היא סיפרה על החוויה המשפילה שעברה. "כשבאתי להכנס לג'קוזי, בא אליי שומר שעמד בכניסה למקום ואמר שאני לא יכולה להכנס. הסתכלתי עליו במבט משונה ושאלתי למה? בגלל מה שאת לובשת הוא ענה. מתברר שהכניסה לג'קוזי היא בבגד ים בלבד, אך רק בבגד ים שעונה על ההגדרות של ימית 2000... פה המקום לציין שהבגד שהיה עליי הוא בגד ים לייקרה לכל דבר, שנרכש במאות שקלים על מנת שיעמוד בכל התקנים הנדרשים לבגד ים".

"הסברתי למאבטח של המקום שמה שנמצא עליי זה לא חולצה וחצאית רגילים אלא בגד ים לכל דבר והוא מוזמן לגעת בעצמו ולהרגיש. התשובה הייתה חד משמעית אסור. שאלתי היכן נמצא המנהל? כי זה לא מקובל עליי בכלל. אחרי שכל אחד זרק אותי מאחד לשני ובזבזתי 40 דקות מיום הכיף שלי - הגעתי למנהל המקום בשם גיל. הצגתי בפניו את בגד הים שאני לובשת ודרשתי ממנו להכנס לג'קוזי. תשובתו הייתה 'רק עם בגדי ים כאלה כמו שכתוב'", הוסיפה.

״עניתי לו שכתוב הכניסה בבגד ים בלבד ואני לובשת בגד ים לכל דבר. הוא אמר 'רק אם הוא בצורות האלה'. הבנתי שאין עם מי לדבר... הסברתי לאדון גיל שלא יכול להיות שהוא בתור בעל המקום בוחר להדיר ציבור שלם של דתיות (וערביות) מהמקום! לא יכול להיות שאם אני לא הולכת בקוד לבוש מסויים שנוגד את הדעות והעקרונות שלי אני אהיה מובדלת משאר החברה".

דרורי ניסתה במאמץ אחרון לגרום לו לשנות את דעתו. "הודעתי לו שהסיפור הזה לא הולך לעבור בשתיקה, ואני מתכוונת לפרסם אותו בכל מקום שרק אפשר על מנת שאנשים כמוני שמגיעים לשם לא יופתעו! התשובה שלו הייתה הזויה הרבה יותר: 'את מוזמנת לראות כתבות שכבר היו עלינו בעבר בערוץ 10 בנושא הזה, את מבזבזת זמן'".

לבסוף ביקשה דרורי להילחם ב"כפייה החילונית", כלשונה. "אני פונה אליכם! לציבור הדתי, החילוני, הערבי ולכל אחד במדינת ישראל. אנחנו בשנת 2019, איך יכול להיות שדבר כזה עוד קורה במדינה שלנו? לאחרונה עולות מלא כותרות על 'כפייה דתית' והרי כאן מדובר על 'כפייה חילונית' לכל דבר".

מנכ"ל "ימית 2000" מסר בתגובה, "על פי הוראת משרד הבריאות לספא מכניסים רק עם בגדי ים. אנחנו לא בודקים ולא ממששים".