פרקטים
פרקטיםצילום: דף הפייסבוק של צמרת פרקטים

זו הסיבה שבעלי הנכסים מחפשים אין ספור אפשרויות לעיצוב עד שהם מגיעים לתוצאה המיוחלת.

תעשיית העיצוב פורחת מאד בשנים האחרונות, כל מי שנכנס לדירות חדשות מהופנט מיופיו של הבית משפע הרעיונות החדשניים ומהיכולת המופלאה לשלב בין כל הפריטים, הגוונים והאקססוריז ועם זאת ליצור נראות יפהפייה ושונה כל כך בין הבתים כך שהאחד אינו דומה לשני.

ייעוץ והכוונה בתחום הפרקטים

העוסקים בתחום הפרקטים לאורך שנים רבות כפי שיש בחברת צמרת מרכז הפרקטים יבואני פרקטים ומשווקי פרקטquick step (קוויק סטפ (צוברים ידע מקצועי שלא יסולא בפז. היועצים הוותיקים עוברים סדנאות במפעלים היצרניים ברחבי העולם, הם יודעים באופן מדויק כיצד מתנהל תהליך הייצור, מהם ההבדלים בין הדגמים השונים, השיטות האידאליות לשילוב פרקטים במיקומים שונים ברחבי הבית ואין ספור פרטים חשובים שאותם הם מעבירים ללקוחות בפגישות המקצועיות.

כל לקוח הוא עולם ומלואו והחשיבה על תכנון כל בית היא פרטנית תוך מתן תשומת לב לכמה נקודות מרכזיות. כמה דיירים בבית, אם ישנם בעלי חיים, מבנה הבית וחדריו וקטגוריות נוספות וחשובות המסייעות בקבלת ההחלטה.

תכנון ייעודי לכל דירה או בית

בית אשר חלקו מתוכנן בסגנון ווינטג' וימוקמו בחדר המגורים שלו רהיטים כבדים כגון ספה, כורסאות ומזנון מאסיבי בסגנון עתיק זה, עדיף שיותקנו בו לוחות פרקט מעץ גושני מסיבי כיוון שהרהיטים הללו די כבדים וזקוקים לבסיס איתן.

בחדרי ילדים ניתן להתקין פרקטים מסוג למינציה שהם סינתטיים, נעימים מאד להליכה ולישיבה עליהם ולכן מתאימים מאד לחדרי הילדים. ניתן לקבל החלטה על דגם זהה לכל חדרי הילדים או לחילופין ליצור אפשרויות ולהתאים באופן ספציפי את הזמנת הריהוט לפרקטים או ההפך.

בעת ההחלטה על הגוון של הפרקט יש לקחת בחשבון את כל הציוד שיותקן בכל אחד מהחדרים, את השילוב וההתאמה המלאה ביניהם.

חדרי האמבטיה והמטבח

לאחרונה מייבאים לישראל לוחות פרקט מיוחדים המיוצרים מספר חומרי גלם היוצרים יחד איטום מצוין. ניתן להתקין את הפרקטים בחדרי האמבטיה ללא חשש מנזקים גם אם תהיה זליגה מתונה של מים. המשטח הייחודי עמיד במצבים הללו ולכן לקוחות רבים בוחרים בפרקטים לבנים המתאימים מאד לכלים הסניטריים החדשניים.

גם למטבח זהו פתרון נפלא, אם מדי פעם מטפטפים מים על הפרקט לא קורה כלום, הפרקט אינו מתקלף ואינו מתנפח וגם הוא מחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

הכוונה מקצועית

כשהלקוח חש שמלווה אותו צוות מקצועי ומיומן כפי שיש בחברת צמרת מרכז הפרקטים שהיא יבואנית פרקטים ומשווקת פרקט quick step (קוויק סטפ (בעל ידע וניסיון רב המאפשר לו הצצה לכל האפשרויות תוך בחינה מקצועית של כל אחת מהאפשרויות הוא נינוח ומסוגל להיות מעשי ולבחור את סוג הפרקט הנכון ביותר לכל מיקום בבית, את הצבעים המתאימים ביותר לכל חדר, סלון, חדרי אמבטיה, מרפסת מטבח ועוד.