הרוב נגד
הרוב נגדצילום: פייסבוק

סערה התחוללה הערב (ראשון) בקבוצת פייסבוק של פעילי הליכוד, תומכי נתניהו, לאחר שאחד החברים הציע לערוך 'פולסא דנורא' ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

"מי בעד פולסא דנורא על ראשו של ליברמן?" שאל אחד הפעילים והתגובות לא איחרו לבוא.

ראוי לציין כי רוב המגיבים הזדעזעו מעצם הרעיון ואף הפצירו בכותב הפוסט למחוק את הדברים שכתב, אך בין התגובות נמצאו גם אנשים שתומכים ברעיון. כך למשל כתב אחד המגיבים: "דחוף לבית קברות" ומגיב אחר כתב: "אפשרי לצרף עוד כמה".

כאמור, רוב המגיבים הזדעזעו מהרעיון וקראו להחליף את ליברמן אך ורק בקלפי. כך למשל כתב אחד המגיבים: "עצור כאן ואל תפרסם שטויות כאלו תחת הכותרת בנימין נתניהו. כדאי לך ולכולנו שתסיר מיד את הפוסט הדבילי שלך ולמה שעשית אמרו חכמים 'באת לברך ויצאת מקלל'".

פעיל נוסף כתב: "אני נגד, לא צריך להגזים. צריך להצביע ביבי והליכוד ולתת את התשובה בקלפי". מגיב נוסף התנגד לרעיון וכתב: "נו הגזמתם. אין צורך לקלל ולדבר שטויות, זה מוציא אותנו טמבלים. ביום הבחירות להצביע בנימין נתניהו, זה הכי חשוב. בלי שטויות על מתמודדים אחרים".

מדובר בקבוצת פייסבוק ששמה "חברים שאוהבים את Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו" וחברים בה למעלה מ-28,000 משתמשים. הפוסט טרם נמחק בשעה זו.

הפוסט נגד ליברמן
הפוסט נגד ליברמןצילום: מסך פייסבוק