העבודה הבאה שלכם?
העבודה הבאה שלכם?צילום: iStock

כל אחד מאיתנו חשב כבר מגיל צעיר במה הוא יעבוד כשיהיה גדול. אבל בניגוד לרוב האנשים, יש כאלו שלא מחפשים להיות עורכי דין או רופאים, ומעדיפים לחפש עבודות שאף אחד לא מאמין שקיימות. ריכזנו עבורכם כמה מקצועות מוזרים במיוחד שיגרמו לכם להסתכל אחרת על המשרד הרגיל.

עומד בתור מקצועי

אף אחד לא אוהב לחכות בתור, אבל ביפן הפכו את העניין למקצוע של ממש. ה"נרביאס" הם אנשים המוכנים לחכות בתור במיוחד בשבילך ותמורת סכום נאה יסכימו לחכות גם ימים שלמים בנבכי הבירוקרטיה על מנת להשיג את האישורים המתאימים. העבודה אולי לא מסובכת יותר מדי, אבל מומלצת רק לאנשים עם עצבים של ברזל שיוכלו לעמוד ימים שלמים בתורות הבירוקרטיה הלא נגמרת.

כמה דולרים ועקפתם את כל התור
כמה דולרים ועקפתם את כל התורצילום: iStock

טסטר מגלשות מים

אם אתם עדיין מחפשים עבודה טובה לקיץ- יכול להיות שתרצו להירשם לעבודה הזו. מסתבר שיש מי שבודק את המגלשות בפארקי המים לפני שהן נפתחות לציבור הרחב. התפקיד כולל לנסות את המגלשות מספר פעמים, לחפש איך אפשר לשפר את הגלישה ובעיקר לפרסם את הפארק ברשתות החברתיות.

אז איפה העוקץ אתם שואלים? פשוט אי אפשר למצוא עבודה בתחום. התפקיד הוגדר לפני כמה שנים בתור "העבודה הטובה ביותר בעולם", וכיום בשביל לעבוד כטסטר מגלשות צריך מזל כמעט כמו לזכות בלוטו.

יום עבודה שגרתי
יום עבודה שגרתיצילום: iStock

דוחף רכבות מקצועי

אחרי שכבר סיפרנו לכם על הרכבות העמוסות ביותר בעולם, נראה שיש גם מי שעושה מהעניין קצת כסף. דוחפי הרכבת המקצועיים עובדים בעיקר בסין וביפן והתפקיד הרשמי שלהם הוא "צוות ארגון נוסעים". למעשה, המטרה שלהם היא לנסות לדחוס כמה שיותר אנשים לכל קרון, ולוודא שכל קרון מגיע לידי תפוסה מלאה. העבודה אולי קצת מזעזעת, אבל לפחות נותנת את הסיפוק כשמצליחים סוף סוף לסגור את כל דלתות הרכבת.


בטטת כורסא מקצועית

אם אתם טובים בלשכב כל היום במיטה ולא לעשות כלום- מצאנו את העבודה בשבילכם! נאס"א מחפשת עובד או עובדת שיסכימו לקבל סכום מכובד של קרוב ל70 אלף ש"ח בשביל לשכב במיטה חודשיים בלי לקום ממנה. נאס"א מבהירים שמותר לראות סרטים או לגלוש באינטרנט תוך כדי העבודה, והתנאי היחיד הוא להישאר במצב אופקי במהלך כל היום. העבודה אולי נשמעת חלומית, אבל כדאי לזכור שלהישאר במיטה במשך אלפי שעות בלי יכולת לקום היא לא חוויה מומלצת במיוחד.

אם אתם ממילא במיטה כל היום- לפחות תעשו מזה כסף
אם אתם ממילא במיטה כל היום- לפחות תעשו מזה כסףצילום: iStock

בוחן דאורדורנטים

מכירים את הכיתוב על דאורדורנטים הקובע שהריח נשאר למשך 48 שעות? אז מסתבר שיש גם מי שבוחן את העניין לעומק. התפקיד של בוחני הריחות הוא פשוט להריח בתי שחי של מי שהשתמש בדאורדורנט ולבדוק האם אפשר להצדיק את יעילות התרסיס. העבודה אולי קצת מסריחה, אבל המשכורות יכולות לנוע בין 12-15 אלף ש"ח בחודש, תלוי בוותק ובמקצועיות.



רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם