הילדים עם ראש העיר רמי גרינברג
הילדים עם ראש העיר רמי גרינברגצילום: באדיבות גני מעיין החינוך התורני פ"ת

ילדי גני הילדים בשכונת 'אם המושבות' של רשת 'מעיין החינוך התורני' בעיר, הגיעו ללשכת ראש העיר, עם דוכן אוכל ומזון בריא והגישו לו ולצוות לשכתו ארוחת בוקר בריאה.

במהלך השנה האחרונה למדו הילדים בגן המדעי הייחודי בעיר של רשת 'מעיין החינוך התורני' בשכונת אם המושבות, על פירמידת המזון תוך דגש על חשיבות המזון הבריא, זאת בנוסף להקפדה על אכילת מזון כזה, במסגרת ארוחות המוגשות בגן ובצהרון.

רגע משעשע נרשם במהלך המפגש, כאשר חלק מהילדים, שכבר ביקרו בעבר בלשכת ראש העיר, הגיעו על תקן "עיתונאים" ותיעדו את המפגש ובנוסף, גם ביקשו מראש העיר לפרט להם אלו דברים בוצעו לשיפור פני העיר, מהעצות שנתנו לו במפגשם הקודם.

ראש העיר רמי גרינברג, עצר את סדר יומו והקדיש דקות ארוכות למפגש המיוחד עם ילדי הגנים, הוא הביע את התפעלותו מההשקעה של הגננות המסורות בילדי הגנים והעניק לכל ילד את הספר 'חגיגה בערוגה' המדבר על החשיבות של אכילת ירקות ואוכל בריא.

גרינברג ציין כי בדיוק השבוע העבירה מועצת העיר החלטה לשווק את פתח תקווה כעיר של בריאות וספורט וכי הוא שמח לראות, שהם כבר מיישמים את ההחלטה ומשקיעים רבות בנושא המזון הבריא.

רותי אזולאי מנהלת רשת הגנים של מעיין החינוך התורני בפ"ת מציינת, "זו סגירת מעגל מרעננת לילדים, שלמדו במשך שנה שלמה על חשיבות אכילת מזון בריא במסגרת החינוך ל"ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" הילדים נרגשים מאוד מהמעמד ואנחנו מודים לראש העיר על הזמן שהקדיש להם בחיוך ובסבלנות ועל חוויה מרתקת שתישאר להם עוד זמן רב".