ראש הממשלה הבא?
ראש הממשלה הבא?צילום: iStock

בשנים האחרונות הפילטרים הפכו לחלק בלתי נפרד מהרשתות החברתיות, אבל בפקיסטן הם הצליחו להגיע ממש עד לישיבת הממשלה. שר פקיסטני העלה לרשת ישיבת ממשלה כאשר הפנים שלו מעוטרות באוזני חתול יחד עם שפם מתאים.

ישיבת הממשלה בפקיסטן בניהולו של השר שואוקאט יוסזפי התחילה כרגיל, עד שלפתע צמחו לכבוד השר אוזני חתול ורודות. עוזר השר שצילם את הישיבה, לא שם לב שכפתור הפילטר לחוץ, ובטעות העלה לפייסבוק שידור ישיר של ישיבת חתולים.

ישיבות הממשלה הפקיסטניות מעולם לא היו פופולאריות יותר, אבל נראה שהפעם זה מהסיבות הלא נכונות. למרבה המבוכה, הטעות התגלתה רק אחרי מספר דקות של צילום, וגולשים רבים כבר הספיקו לעשות צילום מסך לפני שהסרטון הורד מהרשת. בתמונות שהועלו לרשתות החברתיות ניתן לראות שלא רק השר זכה לזוג אוזניים פרוותיות, אלא גם חלק מאלו שישבו לצידו.

בהודעה לעיתונות שהוציאה המפלגה, נמסר כי הופעת השר עם "פילטר חתול" הוסרה מהרשת לאחר מספר דקות, וכי מדובר בטעות אנוש. לדבריהם, המפלגה היא חלוצת המדיה החברתית בפקיסטן, וכי ננקטו כל האמצעים על מנת למנוע תקרית דומה בעתיד.

לא ממש ברור על איזה אמצעים מדובר, אבל נקווה שבפעם הבאה יביאו צלם מקצועי יותר, או לפחות תלמיד תיכון שילמד אותם איך להשתמש בפייסבוק.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!