תרי זוזי
תרי זוזיצילום: יח"צ

הודיה שוקרון מנתניה החליפה דירה עם משפחת חלמיש מקרני שומרון דרך אתר הלוחות החרדי וזירת המסחר תרי זוזי וקיבלה את התמורה המלאה ביותר לכספה. "בסך הכל הייתה לנו חופשה מדהימה וכל מה שעלה לנו היה הדלק לקרני שומרון".

יוקר המחיה וההוצאות הבלתי נגמרות של פריסת התשלומים מפסח שעדיין מלווה אותנו, גורמת לרבים לתהות מהיכן בין שלל ההוצאות השוטפות, הטיולים השנתיים, הקייטנות ומיד אחריהן ספרי הלימוד וההצטיידות לקראת שנת הלימודים - ימצאו גם כמה אלפי שקלים לנופש השנתי המשפחתי.

"אנחנו לא מוותרים על נופש אף שנה. מניסיון, הילדים זוכרים את הנופש הזה עוד יותר מהטיולים השנתיים של בית הספר או התיכון, והרבה יותר מכל הליכה לפארק מים - מרעננת ככל שתהיה, כי היא חד פעמית ונמוגה ביומיום", מספרת שוקרון.

"הנופש עם הילדים, שנותן לנו חמישה ימים עד שבוע איתם, כשאבא ואמא רק איתם, בלי עבודה ומשימות ביתיות, ואנחנו 'נטו משפחה' - הוא בלתי ניתן לכימות במחיר". זו הסיבה שמשפחת שוקרון לא רצתה לוותר בשנה שעברה על הנופש, למרות ההוצאות הרבות שהיו מנת חלקה באופן שוטף, בתוספת שתי בנות שהחלו תהליך יקר של יישור שיניים מורכב.

"ידענו ששבוע בצפון יעלה לנו בשכירת צימר בין 6,000 ל-9,000 שקל. רצינו לצאת, וידענו שאין לנו מאיפה לממן את זה. אבל פתאום מישהו הפנה אותנו לאתר תרי זוזי בקטגוריה החלפת דירות לבין הזמנים ושם גילינו עולם שלם של החלפת דירות בחינם, ללא שום עלות, שהצטערתי שלא הכרנו אותו קודם", היא הוסיפה.

לדבריה, "מצאנו דירה מדהימה בקרני שומרון של משפחה שחיפשה להחליף את אווירת החופש הגדול במיקום אחר וכמה שיותר קרוב לחוף הים. והופס, בלי שום עלויות יצאנו לחופשה מקסימה עם נופים מדהימים שהייתה הכי כיפית וחסכונית שאי פעם הייתה לנו ויותר מזה, החופשה המדהימה הזו לא עלתה לנו יותר ממחיר הנסיעה לקרני שומרון".

תרי זוזי
תרי זוזיצילום: יח"צ

שוקרון היא לא היחידה. באתר הלוחות וזירת המסחר החרדית תרי זוזי תיווכו ללא כל עלות בשנה שעברה ללמעלה מ-300 משפחות את החופשה השנתית במסגרת לוח החלפת הדירות שבאתר.

תרי זוזי נוסד במטרה להוות לוח מכירות אינטראקטיבי לכל ענפי מודעות הלוח כמו, יד שנייה, נדל"ן ,רכב ודרושים, וכן החלפת דירות לבין הזמנים ועד לבתי מלון ודירות נופש, תוך היותו זירת מסחר פעילה לאינספור עסקים שמצאו בו פלטפורמה ייחודית המאפשרת להם להגיע למאות אלפי גולשים דתיים וחרדים מכל גווני הקשת.

האתר פתוח לכל דרגות הסינון בכל החברות המספקות שירותים במגזר הדתי\חרדי. התכנים המלאים באתר הינם בפיקוח מלא של הנהלה חרדית שאת הוראותיה שואבת מהבעלים צבי כהן, מבעלי מאפית 'הצבי' ואיש נדל"ן ותיק ומוכר בבני ברק.

אז אם עד היום החופשות שלכם הסתכמו בעלויות מטורפות וכמעט שחשבתם שלא לצאת השנה לנופש משפחתי מגבש ומאחד - הפתרון בידיים שלכם. תרי זוזי, ואתם מסודרים.