בן אוליאל בבית המשפטחוננו

שלב ההגנה במשפט דומא החל הבוקר (שלישי) בסירובו של הנאשם עמירם בן אוליאל להעיד.

עו"ד אשר אוחיון אשר מייצג את בן אוליאל מסר בשמו לבית המשפט: "ההחלטה שלא להעיד היא ביטוי לתחושת העוול שנעשה לבן אוליאל במשפט הזוטא כאשר בית המשפט פסל רק חלק מההודאות למרות העינויים שקדמו להם".

אוריין בן אוליאל, אשתו של עמירם, מסרה עדות במשפט. בן אוליאל העידה כי בליל הרצח בדומא בעלה עמירם היה איתה בבית כל הלילה: "גרנו במשאית עם חדר אחד, בקצה של היישוב עדי עד, במקום מרוחק משכנים. היתה לנו תינוקת, הוא תמיד היה חוזר בסביבות השעה 23:00 הביתה, הוא לא היה משאיר אותי לבד".

"באותו לילה הלכנו לישון בסביבות השעה 1:00, בשעה חמש בבוקר כבר הייתי צריכה להיפגש עם חברות במעיין. לכן אני זוכרת טוב באותו לילה את השעות. ישנו יחד בבית.

''בשעה 4:00 התעוררתי וראיתי את השעה. בחמש התעוררתי ויצאתי ועמירם, גם בין השעה 1:00 לשעה 4:00 אני זוכרת כמעט ב-100% שהתעוררתי שוב להניק. התינוקת שלנו רק ינקה, לא היה לנו מטרנה, כל לילה היא ינקה בשעות האלו".

אוריין המשיכה "עמירם היה כל הלילה בבית. אין מצב שהוא לא היה ולא שמתי לב. הייתי רואה אם הוא לא היה בבית. הדלת של המשאית היתה חורקת, שפותחים אותה יש רעש חזק, אם הוא היה יוצא בטוח הייתי מתעוררת.

"בשעה 5:00 יצאתי לפגוש את הבנות, עמירם היה בבית עם התינוקת, ב-7:00 חזרתי הביתה למשאית. עמירם היה בבית. בבוקר התארגנו בבית הכנות לשבת", הוסיפה רעייתו.