יש כרטיס גם לחתול?
יש כרטיס גם לחתול?צילום: iStock

עבודה בשדה תעופה אולי נשמעת משעממת ושגרתית, אבל לפעמים ישנם הפתעות. מה קורה כאשר תיירים מכל רחבי העולם מגייסים את כל היצירתיות שלהם, על מנת להבריח כמעט כל דבר שזז? ריכזנו עבורכם טעימה קטנה מחוויות שדה התעופה.

כמה צבים נכנסים למזוודה?

צבים אולי נראים כמו חיה פשוטה, אבל יש מי שמסכים לשלם עבורם הרבה מאוד כסף. נוסעים ממדגסקר הצליחו להחביא לא פחות משלוש מאות צבים נדירים בתוך מזוודה אחת תמימה. לפי המסמכים המטען שלהם כלל רק אבנים פשוטות, אבל את מכונת השיקוף קצת יותר קשה לרמות. הצבים האקזוטיים נלכדו מהיערות במדגסקר ושווים המוערך הוא קרוב למיליון ש"ח. אז בפעם הבאה שתראו צב מהלך, תדעו לתת לו את הכבוד הראוי.


רק שלא יצבוט

עובדי התעופה בבוסטון הופתעו לגלות בתוך אחת המזוודות לובסטר ענקי. חית הענק שקלה קרוב ל10 קילוגרם, והצבתות שלה נקשרו בשביל שלא תוכל לברוח. לא ברור למה החליטו להבריח את הלובסטר, אבל אנחנו היינו ממליצים להתרחק כמה שאפשר מהיצור המפלצתי הזה.


צריך ויזה גם במזוודה?

מה קורה אם לא מצליחים להשיג ויזה לכל הילדים? פשוט מכניסים אחד מהם למזוודה! זה אולי נשמע כמו בדיחה אבל זה בדיוק מה שעשתה זוג הורים שניסו להבריח את הילד שלהם, בן השמונה, דרך הגבול האיטלקי. הילד אמנם הצליח להיכנס לתוך תיק היד, אבל חולץ משם במהירות לאחר שמכונת השיקוף קלטה אותו.


טווס נחיה

אולי הטווס לא נכנס למזוודה, אבל זה לא אומר שלא ניסו להבריח גם אותו במטוס. אשה שטסה לניו ג'רזי ניסתה להביא איתה את "טווס הנחיה" שלה, ואפילו קנתה לו מקום משלו. למרות שהטווס התנהג באופן מופתי, חברת התעופה סירבה להטיס אותו בטענה שזה נוגד לכללי הבטיחות. מה שבטוח, גם אם עד עכשיו לא היה להם סעיף נגד הטסת טווסים, עכשיו הם כבר הוסיפו אחד כזה.


רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!