מימין: ויקטור וייס, אודי אדם ורוני חזקיהו
מימין: ויקטור וייס, אודי אדם ורוני חזקיהוצילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (מיל') אודי אדם והחשב הכללי במשרד האוצר רוני חזקיהו העניקו הבוקר (שלישי) את כתב המינוי לראש אגף הכספים וחשב משרד הביטחון הנכנס, ויקטור וייס.

וייס החל את תפקידו במשרד האוצר בשנת 2004, ביחידת הביקורת של אגף החשב הכללי ולאחר מכן שימש כסגן חשב משרד ראש הממשלה. בשנת 2010 מונה לעוזר החשב הכללי.

בהמשך מונה לסגן בכיר לחשב הכללי ובתפקידו האחרון שימש גם כמנהל חטיבת מקרקעין ופנים. וייס יחליף את עמוס שקדי שמסיים קדנציה של חמש שנים כראש אכ"ס וחשב משרד הביטחון.

החשב הכללי חזקיהו אמר בטקס כי וייס "נכנס לתפקיד בתקופה מאתגרת מבחינה תקציבית. ויקטור אני בטוח שכושר הלמידה והניתוח המצויינים שלך, בשילוב יכולותיך האישיות, יאפשרו לך להיכנס בצורה חלקה ולהצליח בתפקיד, כפי שהצלחת בתפקידיך הקודמים".

מנכ"ל משרד הביטחון, אודי אדם, הודה בטקס לחשב היוצא שקדי ואמר "אני מייחס חשיבות גדולה לשומרי הסף בכל ארגון. עמוס היה גם שומר סף אך גם חשב וראש אכ"ס מאפשר. שיתוף הפעולה בינך לבין אגף התקציבים ואגפי המשרד הנוספים היה מצוין ואפשר לנו לצלוח אתגרים רבים".

ויקטור וייס הודה למנכ"ל משרד הביטחון ולחשב הכללי באוצר על האמון והבחירה בו. "תפקיד חשב משרד הביטחון הוא חשוב ומהותי ועל רקע הסביבה שבה אנחנו חיים, גוזר אתגרים רבים, שדורשים יצירתיות וחשיבה. מעבר לתחומי הביטחון, את ההשפעה של המשרד רואים בכל תחומי המשק והכלכלה- בתעסוקה, בתעשייה ובבנייה. אני נכנס לתפקיד בתחושת שליחות ובטוח שעם שיתוף הפעולה של כלל הגורמים, נדע להתמודד עם כל האתגרים".