מירי רגב
מירי רגבPhoto by David Cohen/Flash90

שרת התרבות והספורט מירי רגב תקפה אחר הצהריים (שלישי) את יו"ר ישראל ביתנו בעקבות דבריו על מפעל המכינות ועל הציונות הדתית.

"ליברמן מנסה באופן פתטי להחזיר את תשומת הלב הציבורית אליו. השטיק שלו נגד החרדים הולך ודועך אז הוא חיפש ומצא שטיק אחר - הציונות הדתית", כתבה רגב בפייסבוק.

לדבריה, "הציונות הדתית תורמת את תרומתה לצה"ל באחוזים גבוהים לאין שיעור מכל היתר, באמצעות לוחמים שמוכנים להקריב את חייהם לטובת עם ישראל ומדינת ישראל".

"ליברמן, מילה שלך זו לא מילה. תפסיק להסתתר מאחורי אמירות שאין בהן כלום. את הכנסת הבאה אתה תראה רק דרך ערוץ 99", הוסיפה רגב.

כאמור, הבוקר תקף שר הביטחון לשעבר בחריפות את חברי הכנסת מהבית היהודי והאיחוד הלאומי, ומתח ביקורת קשה על המכינות הקדם-צבאיות.

''מה שקורה לציונות הדתית זו טרגדיה יוונית. הייתי מיודד עם זבולון המר ז"ל ועם יצחק לוי. בין מפד"ל ההיסטורית לבין הבית היהודי או האיחוד הלאומי, בין זבולון המר לבצלאל סמוטריץ' אין שום דבר משותף", אמר ליברמן.

''זו השתלטות של קבוצה קטנה חרד"לית, קנאית וכזו שמבטאת את הצביעות בפוליטיקה הישראלית על הציונות הדתית כולה", טען ליברמן. ''אני מקווה שזה ייגמר. אני רוצה לראות מפד"ל היסטורית ולא חרד"ל''.

יו"ר ''ישראל ביתנו'' תקף את המכינות הקדם צבאיות וקרא שלא להכפיף אותן למשרד החינוך בראשותו של הרב רפי פרץ. ''הסיפור של מכינות קדם צבאיות מתפתח לכיוון של מיליציות פרטיות, סוג של פלנגות".