ממפיס - מעכשיו בכשרות מהודרת
ממפיס - מעכשיו בכשרות מהודרתצילום: בן ארי בועז

אורי מלמד (48) הוא רב, סטנדאפיסט, מבקר מסעדות, מוזיקאי, יזם ובשנים האחרונות גם בעליה של רשת המבורגר לוהטת וכשרה בשם Memphis.

הסניף הראשון נפתח בת"א, לפני כשלוש שנים וכבש מיד את אוכלי הכשר שציפו לקציצת הבשר העסיסי המכילה 100% בשר איכותי ו 100% כשר.

אחרי סניף הבכורה בעיר העברית הראשונה, דרשו הירושלמים ליהנות גם הם מהתופעה הקולינרית הסוחפת וסניף שני נפתח בעיר הקודש. ריבוי המקפידים על כשרות בירושלים, הפכה את הסניף ברחוב אגריפס לנקודת ציון קולינרית בירושלים, אבל אז התגברה דרישה של ציבור אוכלי מהדרין בעיר לשדרג את הכשרות ולהפוך אותך לגלאט מהדרין.

אורי האזין לבקשות והתרגש: "למעשה, המוצרים שלנו בכשרות מהדרין ולאור בקשת הקהל, החלטנו לשדרג גם את ההכשר הכללי של המסעדה ומעתה מסעדת ממפיס בירושלים זוכה לכשרות מהודרת של בד"צ בית יוסף. כל מה שהיה עד עכשיו הכי טעים, יהיה מעתה גם הכי כשר".

הקיץ הזה נושא בכפיו עוד בשורות טובות מ-Memphis: מיתוג חדש ועכשווי, ובקרוב: סניף שלישי בפ"ת.

התפריט של Memphis מתמקד במנות המבורגר פרימיום מ 100% בשר בקר טרי משלושה נתחים בשלושה גדלים המוגשות לצד תוספות, רוטב סודי ותלוליות בצל מקורמל.

לרגל השקת הכשרות המהודרת והמיתוג החדש מצטרפות לתפריט מנות חדשות ומפתיעות: צ'ילי קון קרנה חרפרף, כנפיים ברוטב הבית וחלת בצל שמצטרפות לתפריט הוותיק: המבורגר פורטבלו צמחוני, כריך אנטריקוט, חזה עוף בסגנון לואיזיאנה, ועוד...

ההמבורגר של ממפיס
ההמבורגר של ממפיסצילום: שי מאיר