אורי מקלב
אורי מקלבצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מועצת העיר רמת גן החליטה הערב (שלישי) להפעיל מערך הסעות מטעם העירייה בשבתות לאתרי הבילוי, זאת לאחר שישיבה קודמת בנושא הסתיימה ללא החלטה.

ח''כ אופיר סופר (הבית היהודי-האיחוד הלאומי) צייץ בטוויטר בעקבות ההחלטה, "יש לי המון אהבה לעיר רמת גן. כצנחן היא זכורה לי כעיר מאוד מחברת, העיר המאמצת של הצנחנים. ואני שואל לאן לעזאזל אתה לוקח את זה כרמל שאמה? ובעבור מה - אהבת התקשורת? מה עם אהבת תושביך?"

ח"כ אורי מקלב תקף גם הוא את ההחלטה, "ברמת גן במשך כל השנים ידעו לכבד את כלל הציבורים. כל ראשי העיר לאור ההיסטוריה כיבדו את רגשות הדת, הפגיעה בשבת היא כפולה עצם קבלת ההחלטה היא פריצת גדר שלא היתה כמותה בעיר מאז היווסדה".

"ראש העיר אשר מתיימר להיקרא איש מסורת בהחלטתו זו מוכן למכור את הערכים היהודיים שלו תמורת קידום אינטרסים אשר נראים בעיניו כרווח פוליטי ואלקטורלי", הוסיף מקלב, "הניסיון הוכיח כי מהפגיעה בשבת קודש אין רווח, פגיעה מכוונת זו בשבת קודש לא תצלח ואנו מוחים על כך".

"החלטה זו של ראש העיר מצטרפת לאמירותיו הקשות כנגד הציבור החרדי באחרונה, אם החלטתו זו באה רק בכדי לצייר את העיר כעיר חלונית בכדי למנוע מתושבים חרדים להגיע לעיר הרי שהציבור יגיע בהמוניו. ראש העיר אינו בעל הבית, אמירותיו הפוגעניות לא ימנעו מהציבור החרדי לבוא בהמוניו לעיר, חיזוק וביסוס הקהילות החרדיות והתורניות בעיר הם הן התשובה להחלטה זו הערב", קבע.