בידורית
בידוריתצילום: מרכז הסאונד

בידורית ניידת להפעלות Spirit 1000 מבית היוצר Proxtone - סקירת מוצר

בין אם אתם בעלי אולמות אירועים, בין אם אתם מפעילים במסיבות שונות, אתם בודאי צריכים מערכת הגברה ייחודית שתייעל לכם את העסק. כדי שתוכלו להנות מחופשיות, נוחות ועוצמת שמע טובה ואיכותית עליכם יהיה לרכוש את הבידורית המתאימה. האם בידורית ניידת של חברת Proxtone יכולה להתאים לכם?

מהי בידורית ניידת?

הבידורית היא מערכת הגברה ניידת, יש בידוריות נייחות ויש בידוריות ניידות. הבידורית משלבת בתוכה שלושה דברים, מערכת הגברה, רמקול, ונגן מוזיקה שמופעל או על ידי חיבור כבל Aux, או בעל מוזיקה מובנית, או בעזרת בלוטוס.

הבידורית הניידת היא מוצר בלתי נפרד מכל אירוע רב משתתפים, הבידוריות הכרחיות לאירוע, כל אירוע צריך מוזיקה כדי להרקיד את הקהל ולא להפוך את האירוע למשעמם ובנאלי. לרוב, עם רכישת המוצר תקבלו גם מיקרופון אלחוטי או זוג מיקרופונים אלחוטיים, מדונה אופציונלית ושלט להפעלת הבידורית מרחוק. הבידוריות הניידות עובדות על סוללות, לרוב זמן ההפעלה של הבידוריות הניידות עומד על מספר שעות בודדות.

מפרט טכני

דגם: Spirit-1000

עוצמה: 500W

אלמנט (וופ'ר): 10 אינץ'

בידורית נטענת: יש

זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות

כניסת USB: יש

בלוטוס; יש

מיקרופון אלחוטי: 2 מיקרופון אלחוטי

מדונה אלחוטית: אופציה

אפקטים (אקו,דיליי...): יש

אקולייזר מובנה: יש

מיקסר מובנה: יש

כניסת LINE: יש (1)

יציאת OUTְ; יש

כניסות למיק' נוספים: יש

שלט רחוק: יש

חיבור לסטנד רמקול: יש

עגלה טרולית (+גלגלים): יש

משקל: 10 ק"ג

שימוש ראשוני

כאשר הגיע אלינו המוצר, כבר נוכחנו לראות שמדובר על בידורית ניידת בעלת מימדים בינוניים, היא מאוד נוחה אם אתם מתכננים לעבור איתה ממקום למקום, מדובר על בידורית ניידת אשר שוקלת רק 10 קילו. מבחינה חיצונית הבידורית הניידת נראית מאוד מושכת, קשיחה ויפה למראה. עם האריזה הגיעו גם 2 מיקרופונים אלחוטיים איכותיים, חוברת הפעלה, שלט אלחוטי ואחריות יצרן. לבידורית הזאת יש את כל החיבורים אותם נצטרך כדי לתפעל את המסיבה כמו שצריך, ובנוסף יש גם אופציה לחבר את הבידורית לסטנד. מומלץ שבפעם הראשונה בה אתם מחברים את הבידורית הניידת לסטנד תעזרו במישהו שכבר עשה את זה כדי למנוע מקרים שבהם יכול להיות סיכון לקהל. עם הפעלת הבידורית נוכל לראות שיש אופציה לאפקטים שונים, אקווליזר מובנה ומיקסר מובנה. החלק הכי חשוב עכשיו, עוצמת השמע של הבידורית הניידת לפי היצרן עומדת על 500 וואט, מדובר על עוצמת שמע מאוד גבוהה ולעיתים יש חברות שנופלות במקרים כאלה. ניסינו להפעיל את הבידורית על עוצמת השמע הגבוהה ביותר ונהננו מצליל חלק ונעים, ללא הפרעות ורשרושים. תמיד כשאתם רוכשים בידורית חדשה יש לבדוק את איכות השמע כאשר הבידורית עובדת על עוצמת השמע הגבוהה ביותר. לאחר טעינה מלאה, הבידורית יכולה לעבוד עד כ 10 שעות ללא חיבור לחשמל. אין הרבה בידוריות שמצליחות לתפקד ככה לאורך זמן. נוכל להנות מביטחון מלא בסוללה לאורך כל האירוע.

על חברת Proxtone

חברת Proxtone הינה חברה ותיקה בתחום הסאונד וההגברה. החברה התחילה את דרכה אל מול חברות עצומות ששלטו בתחום אז ולאט לאט התברגה לראש הרשימה, זאת בזכות המוצרים הנגישים והקלים להפעלה שלה. ייחודה של החברה היא הנוחיות שבמוצריה המאפשרים בילוי נעים לכל מגוון הרוכשים. Proxtone מקפידה על מחירים המתאימים לכל כיס, ועל איכויות שלא מביישות שום מעמד. החברה מונה כיום עשרות אלפי דגמים של מוצרי הגברה ומתחדשת מעת לעת בהתאם לביקוש בשוק. מוצרי החברה נמצאים היום בהרבה חנויות סאונד והגברה, אך המחירים מאוד שונים מחנות לחנות. אם תרצו למצוא מקום שמעניק לכם את המחיר הטוב ביותר תצטרכו לפנות אל חנות שהיא גם יבואן רשמי.

כמה זה עולה לי?

אם תבחרו בחנות שהיא יבואן רשמי, המחיר יעלה לכם כ 2,400 ש"ח. מחיר הגון בהתאם למה שהבידורית הניידת הזאת מספקת. שימו לב, בין אם מדובר בדגם זה או דגם אחר, אם המחיר נראה לכם חשוד, ייתכן שמדובר בבידורית שהיא זיוף. כדי למנוע רכישת מוצר מזויף, רכשו אך ורק מחנות המתמחה באביזרי סאונד והגברה.

למי הבידורית מתאימה?

בידורית Spirit 1000 של חברת Proxtone מתאימה לכל אדם שרוצה להשמיע יצירות ומוזיקה לקהל רחב ועם זאת ליהנות מנוחות ומקלילות המוצר. בשל עוצמת השמע העוצמתית של המוצר, נמצא את הבידורית הניידת במקומות הומי אדם, ובעלי חלל גדול. אפשר למצוא את דגם זה בבתי ספר, בהרצאות, אולמות אירועים, תיאטרון, בתי קולנוע ועוד…

לסיכום,

חברת Proxtone מציגה בפנינו עוד דגם חדיש המאפשר לנו להנות גם מנוחות וגם מהשמעת מוזיקה ודיבור לקהל רחב. דגם זה - Spirit 1000 הוא מאוד נייד, קל ויכול לפעול ללא חיבור לחשמל עד כ 10 שעות. הבידורית נשענת על גלגלים, ומאוד נוחה לסחיבה. המחיר משתלם ביחס למה שהחברה מציעה. אין ספק שתהנו מהשימוש בדגם זה.