ח"כ מאי גולן
ח"כ מאי גולןצילום: הדס פרוש, פלאש 90

ח"כ מאי גולן מהליכוד מגיבה להשתלחות של נועה רוטמן, נכדתו של יצחק רבין ז''ל, נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

''מעניין שהגב' רוטמן שחוץ מלהיות 'הנכדה של' ללא שום עשייה ציבורית/פוליטית - מעזה לקרוא לרה"מ דיקטטור. אני מזמינה אותך הגב' רוטמן לעיין בערך דיקטטורה בויקיפידיה ולראות אם יש קשר בין ההשתלחות הגסה ומכוערת שלך לבין המציאות", אמרה גולן.

''או יותר טוב, אני מציעה לך לקחת טיסה לסוריה או איראן ואולי רק אולי, אחרי חווית דיקטטורה אמיתית תשטפי את פיך בסבון לפני שתקראי לרה"מ שמנהל את המדינה שאת ושלושת ילדייך חיים בה באושר - דיקטטורה''.

ח"כ גולן הוסיפה: ''בושה וחרפה שמי שקפצה על עגלת ראש הממשלה הכושל אהוד ברק מתיימרת להתלונן על הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון.

''אומנם אמר ובצדק רה"מ נתניהו שאנחנו לא צריכים להתערב באיך שהשמאל מחלק את הקולות שלו, אבל הייתי מציעה גם לאנשי השמאל לא להצביע לפייק מפלגה שכזאת עם פייק מנהיגים ופייק אנשי ציבור''.

כזכור, רוטמן - נכדתו של רבין ז''ל שהצטרפה למפלגתו של אהוד ברק, השתלחה שלשום בראש הממשלה נתניהו ואמרה שהוא 'מתנקש' בדמוקרטיה הישראלית.

בציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה, הסבירה רוטמן מדוע החליטה ''לקפוץ'' למים הפוליטיים. ''אני בת 42. אמא לעומר אלונה ועמליה, נשואה לאלדד. תסריטאית ויוצרת. עורכת דין. ציונית. ליברלית. וכן, גם הנכדה של. גאה בייחוס המשפחתי. בחיבור הערכי לדמוקרטיה, עשייה ציונית, הקרבה ולקיחת אחריות, צניעות וסולידריות''.

היא השתלחה בנתניהו ובממשלתו: ''גם אני ישבתי על הגדר והתבוננתי איך המנוולים משנים את השיטה. איך חשוד בפלילים תפס את הציבור הישראלי כבני ערובה על מנת להציל את עורו ומוכן להתנקש בדמוקרטיה הישראלית בשידור חי. איך מערכת הבריאות קורסת. איך החינוך לגיל הרך מופקר ולא מטופל. איך העוטף בוער והחקלאים מתמוטטים.

''איך החינוך הציבורי משלב בתוכו יותר אלמנטים מן הדת ופחות מהמדע. איך אוכלוסיות שלמות נזנחות. איך אנחנו משעממים את המנהיג שלנו עם הבעיות שלנו. ומעל הכל וכל הזמן, איך הוא משסה אותנו אלה באלה. איך השיח הדרדר''.

רוטמן, נכדתו של יצחק רבין, טענה עוד כי ''גל שנאה שטף את הארץ האהובה שלנו. מדינה שקמה מאפר המשרפות למשימת קיבוץ הגלויות, במאמץ ציוני ובמחיר אדיר. סט הערכים הבסיסי שלנו מוקרב פעם אחר פעם, בלב גס ובעבור אינטרסים צרים. לא סופרים אותנו. הדמוקרטיה בסכנה. המפעל הציוני בסכנה. מחליפים את שלטון נתניהו. יצאנו לדרך. בואו''.