קמפיין מפלגת העבודה נחשף

המסר המרכזי: ״מאמינים לעמיר״. מסר זה תואם את עמדות הציבור שנבחנו בסקרי עומק

חזקי ברוך , ח' בתמוז תשע"ט

עמיר פרץ
עמיר פרץ
צילום: Flash90

נחשף הקמפיין המקדים החדש של מפלגת העבודה, ובמרכזו ההתמודדות עם עמדת הציבור שאינו מאמין לפוליטיקאים בכלל.

במפלגה מסבירים כי בסקרי עומק פנימיים, שבוצעו טרם היציאה לקמפיין, עולה כי האמינות של עמיר פרץ היא התכונה עמה הזדהו מרבית הנשאלים, במיוחד על רקע העובדה שפרץ מזוהה עם יכולת ביצוע גבוהה וקיום הבטחות כגון - כיפת ברזל, העלאת שכר המינימום חוק שקיות הניילון ועוד.

עוד נאמר בהודעת המפלגה כי אחת התכונות איתן הציבור מזדהה הנה הדוגמא האישית בכל תחום ותחום והעובדה שפרץ מעולם לא רצה לעשות לביתו, כל משפחתו רתומה למחויבות לציבור וכל אחד במשפחה מחזיק בתפיסה שמאמינה בצדק חברתי ושלום.

בסביבת צוות הקמפיין אמרו כי עמיר נחשב לפוליטיקאי אמין ביותר, גם באוכלוסיה היהודית וגם במגזר הערבי.

"ח״כ עמיר פרץ, יו״ר מפלגת העבודה, שר הביטחון לשעבר, נחשב מנהיג ערכי, ישר ואמין. מסוג המנהיגים שהציבור כמהה אליהם. הוא צנוע, מדבר בגובה העיניים לאזרחים, ממשיך להתגורר עם משפחתו בשדרות. הוא מחובר אל העם ומציג אג׳נדה חברתית ומדינית ברורה.

מצד אחד, מביא איתו ערכים סוציאל דמוקרטים ואמונה כי כלכלה חזקה תשרת את האדם בקצה השרשרת החברתית. הוא מחזיק בתפיסה ברורה וגם אנשי ימין שחלוקים עימו מאמינים לו שהוא נלחם על אמונתו כי זאת טובת מדינת ישראל ומאמין שניתן לבנות גוש שמבוסס על שני הדגלים: צדק חברתי ושלום", אומרים בצוות.

"הקמפיין מתאים לתפיסה שאותה הציג פרץ ביום שלישי בכנס האחדות של המפלגה בבית ברל. שם, פנה למצביעי הליכוד ומרכז-ימין ואמר להם כי מפלגת העבודה תהיה בית עבורם.

מדובר בקמפיין מקדים שלאחריו יבואו המסרים העיקריים ובהם - תכנית כלכלית-חברתית חדשה ותכנית הקוראת לחזרה לניהול סדר יום מדיני יוזם יחד עם תקיפות ביטחונית במטרה להחזיר את השקט למדינת ישראל בכלל ועוטף עזה בפרט".