אזכרה במלאת שנה לנפילת אביב לוי הי"ד בגבול עזהרן כרמי בוזגלו

עשרות בני אדם השתתפו הערב (חמישי) באזכרה ללוחם חטיבת גבעתי, סמ"ר אביב לוי הי"ד, שנהרג בגבול רצועת עזה לפני שנה כתוצאה מירי של צלפי חמאס.

אביב נפל שבועיים לפני יום הולדתו ה-21, ושלושה חודשים לפני מועד שחרורו מצה''ל. האזכרה התקיימה בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

אמו של אביב, פרי, ספדה: "אביב שלי, עברה כמעט שנה מאותו יום שישי שחור וארור שבו צלף ארור קלע כדור בלב הזהב והאמיץ שלך. יפה תואר שהתנחל בלבבות של כולנו. רציתי לצעוק ולברוח אבל הכל השתתק בתוכי, נעצר וקפא. הבנתי שהשתיקה שלי זו הצרחה הכי גבוהה, השתיקה שלי זה הכאב הכי כואב אצלי.

"ב-20 ביולי יצא אלוקים ללקט את הפרח הכי יפה בגינה, ובחר באביב שלי. מלאך עם נשמה טהורה וקדושה. אלוקים רצה אותך בגן העדן, קרוב אליו לעטרת כיסא כבודו.

סמ"ר אביב לוי הי"ד
סמ"ר אביב לוי הי"דצילום: דובר צהל

"יום אחד בלי התראה מוקדמת נלקחת לי מהחיים דרך דלת יציאה נסתרת. אילו ידעתי היכן אתה מסתתר לא הייתי מפסיקה לתור אחריך כל חיי. מדמיינת שהרוח תישא אותי למקום בו אתה נמצא, לחבק אותך, לנשק את ראש הקטן והיפה, לשמוע את קולך ולהביט בעיניך היפות והכובשות ולו עוד פעם אחת.

''אביב בני בכורי, הראשון שקרא לי אמא, היית הנפש הטהורה שלי, כתר על ראשי, חלומה של כל אמא, ילד-חבר. עוצמתך, גבריותך והשקט הנפשי שלך חסרים לי מאוד. אחים שלך הם הכוח המניע, התומך השפוי שמורה לי ולאבא להמשיך לשמור על המשפחה שכל כך אהבת.

''ואתה אביב שלי, שולח לי כוחות כל פעם שאני טובעת ולא מצליחה להרים את הראש מעל פני המים. אתה שולח את ידיך הארוכות והמחזקות, ושולף אותי מעל פני המים לעוד כמה ימים שפויים.

"אני מתקשה מאוד לשאת את המרחק ממך, שולחת חיבוק אליך ואת ואהבתי האין-סופית, מחבקת אותך ברגע זה יותר ממתמיד. שלך לנצח. אמא".