נתניהו לנסראללה: אל יתהלל חופר כמפתח

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לאיומים שהשמיע מנהיג החיזבאללה חסן נסראללה.

״בסוף השבוע שמענו את דברי הרהב של נסראללה על תוכניות התקיפה שלו. שיהיה ברור שאם חיזבאללה יעז לעשות איזו שטות ולתקוף את ישראל - ננחית עליו ועל לבנון מכה צבאית מוחצת", אמר נתניהו.

''אבל בניגוד לנסראללה, אני לא מתכוון לפרט את התוכניות שלנו. די להזכיר שבמשך שנים נסראללה חפר מנהרות טרור שהשמדנו תוך ימים. על כל זה נאמר - אל יתהלל חופר כמפתח", הוסיף ראש הממשלה.

ביום שישי האחרון איים נסראללה לפגוע ב"מטרות רגישות" בדרומה של ישראל. "בשנת 2006 יכולת ההתקפה שלנו הייתה מוגבלת, הרוב היה הגנה. אבל מאז פיתחנו יכולות התקפיות רחבות, עם כלי נשק רבים ומגוונים, וגם צברנו ניסיון בשדה הקרב, כמו מה שקרה בסוריה.

"יש לנו את כוח רדואן ואת גדודי עבאס - מספרם רב, הכמויות גדולות, והם מומחים בלוחמה התקפית. זה משהו שלא היה לנו ב-2006", פירט מנהיג ארגון הטרור. ''אנחנו לא צריכים לפגוע בחיילים. במקום לבזבז את הטילים על הצפון אנחנו נלך לאזור הזה.

"האם האויב יעמוד בזה? אנחנו אלה שנחזיר את ישראל לתקופת האבן. ישראל ניסתה להיפטר ממכלי האמוניה בחיפה ולא הצליחה. בסך הכל צריך טיל אחד או שניים על המכלים האלה, והישראלים בעצמם אומרים שמספרי ההרוגים יהיו גדולים. וכל זה מבלי בכלל להזכיר את התמרון הקרקעי, אני מדבר רק על כוח אש. כל מה שהצגתי זה רק המינימום. חשוב לי שהישראלים יבינו את הדברים האלה", הוסיף נסראללה.