ח"כ בן דהן עם הילדים
ח"כ בן דהן עם הילדיםצילום: לב מלכה

קבוצת חברי כנסת מהליכוד ומ'כחול-לבן' ביקרה במחנה הנופש של ארגון 'לב מלכה' ונועדה עם הילדים החולים.

על חברי הכנסת נמנו אופיר כץ ומיכל שיר מהליכוד רם בן ברק ואורלי פורמן מכחול לבן וח"כים נוספים.

לאחר המפגש אמר כי ח"כ כץ כי "מדובר בילדים גיבורים ואמיצים שבעזרת הארגון מציבים לעצמם מטרה לעתיד, שהמאמץ והרצון להגשמתה מסייעים להם להלחם במחלת הסרטן. בין משחק באולינג לשני שמעתי מהילדים על המטרות שלהם ועל הפעילויות שהם עושים כל יום על מנת להגשים את אלו. אני מקווה שיום יבוא ואראה אותם מממשים את מטרותיהם ומנצחים בקרב".

"את הארגון המדהים הזה מוביל כבר 30 שנה הרב אהרן אברמן יחד עם עשרות בני נוער צעירים שמתנדבים ומשקיעים על מנת שהעשייה המופלאה הזו תמשיך להתקיים. הילדים האלו הם הלוחמים האמיתיים - השיחה איתם מילאה אותי תקווה וכוח, והוכיחה לי שהכל אפשרי אם רק רוצים", הוסיף כץ.

חברי הכנסת מיכל שיר אורלי פורמן ורם בן ברק חיזקו את הדברים. "יש פה ילדים קטנים עם חלומות גדולים. הרב אברמן ובני הנוער המתנדבים מגשימים להם את החלומות ונותנים תקווה למשפחות".

במחנה הקיץ השתתפו השנה 200 ילדים חולי סרטן. במחנה נהנו הילדים משלל אטרקציות והפעלות לילדים בהם שייט במרינה, ספינת רשת, באולינג טיסה בכדור פורח ועוד שלל הפתעות שמכינים המתנדבים המסורים לילדים החולים. המחנה הינו ללא תשלום.

במסגרת המחנה זוכו הילדים ללווי מלא של מתנדבי הארגון בסיוע רכבים מותאמים וכסאות גלגלים מסייעים לילדים שאינם יכולים לנוע בכוחות עצמם ומאפשרים להם להשתתף באטרקציות ובכיף של מחנה הנופש.

מטרת המחנה לאפשר לילדים ולבני המשפחות לשים לזמן קצר את הקשיים והטיפולים הקשים בצד ולשמוח ולהנאות. בשנים קודמות דיווח הצוות הרפואי על שיפור במצבם הרפואי של חלק מהילדים שהשתתפו במחנה הנופש.

הרב אהרון אברמן סיכם, "אני שמח שנפלה בחלקינו הזכות לשמח את הילדים החולים להעלות חיוך על פניהם ועל פני המשפחות שלהם. כל שנה אנחנו רואים בחוש כמה הפעילות של המחנות נופש תורמות לשיפור המצב הרפואי של הילדים. השמחה שלהם עוזרת להם במוטיבציה להיות חזקים יותר ובעזרתם השם יצליחו לנצח את המחלה".