אהוד ברק בסלפי
אהוד ברק בסלפיפייסבוק

שר הביטחון לשעבר אהוד ברק הגיב לכתבה שפורסמה ב"דיילי מייל", בה הוא נראה מכסה את פניו בכניסה לביתו של ג'פרי אפסטין בניו יורק, כשזמן לא רב לאחר מכן נכנסו למקום כמה נשים צעירות.

''מודה, כשקר אני נוהג לכסות את הפרצוף. לא רק בניו יורק. בכל מקום בעולם. עד היום לא חשבתי שזו ידיעה עיתונאית. בקרוב חשיפה של קולקציית הצעיפים", אמר ברק שפרסם תמונה שלו עם תמונת סלפי.

כאמור, בעיתון הבריטי 'דיילי מייל' פורסמה אתמול (שלישי) תמונה של אהוד ברק כשהוא נכנס לביתו של המיליארדר המורשע בעבירות מין, ג'פרי אפשטיין, כשפניו מכוסות. לטענת העיתון באותו יום נכנסו למקום מספר נשים.

ממפלגת ׳ישראל דמוקרטית׳ נמסר בתגובה: "יו"ר 'ישראל דמוקרטית', אהוד ברק, איננו מתכוון להמשיך לעסוק בספינים שכל תכליתם להסיח את הדעת מהתנהגות פלילית לכאורה של ראש ממשלה מכהן, שקיבל 4.2 מיליון דולר וסכומים נוספים מאיש עסקים אמריקאי, שהוא בן דודו, וכן מעבריינים מורשעים באירופה".

"ברק דוחה בשאט נפש את הרמזים המתועבים המופיעים בכתבה. אין לידיעות המופיעות בכתבה ולנרמז בהן שום שחר. הן מהוות שקר מוחלט. מלבד העובדה שברק מודה שבינואר בניו יורק קר מאוד. הדיילי מייל פרסם כבר בעבר מספר כתבות שקריות מסוג זה, הן לגבי ברק והן לגבי אנשים נוספים. עיתונאים אחרים, שעסקו בפרסומים אלה, לא מצאו שום ראיות לשקרים הללו. ברק יפעל מיידית באמצעות עורכי דינו כדי להגיש תביעת דיבה כנגד הדיילי מייל".

"כל עיסוקו של אהוד ברק בימים אלה הוא בגיבוש המחנה הדמוקרטי לכוח אחד מאוחד, שיפעל כדי להחזיר את ישראל למסלול ולשמור על היותה מדינה יהודית, ציונית ודמוקרטית למען אזרחיה ובשירותם", נמסר מטעם המפלגה.