משה חוגג
משה חוגגצילום: פלאש 90

לראשונה בישראל. מאז הגיע משה חוגג למועדון הכדורגל של בית"ר ירושלים, זו השתנתה מקצה לקצה. מה שהתחיל עם כרטיס ההטבות 'בית"ריסט' שעלותו היא 9 שקלים, המשיך עם מחירי מנויים מוזלים ושלל מהלכי שיווק ושיתופי פעולה שאוהדי בית"ר יכולים היו רק לחלום עליהם במשך השנים האחרונות.

המטרה של חוגג היא ברורה - לבנות מועדון ולהחזיר את בית"ר ירושלים למקומות הראויים לה, בצמרת טבלת ליגת העל בכדורגל.

אחרי שהקבוצה כשלה העונה, כששרדה בליגת העל רק לקראת סיום העונה, ביצעה זו מספר רב של רכש לקראת העונה הקרובה שתפתח בעוד כחודשיים.

אחרי שאמש, באישון לילה הסתיים מבצע המינויים המוזלים, כשבבית"ר תגברו את מערך הטלפונים עד השעה 1 בלילה בכדי לאפשר לאלפים לעשות מינויים מוזלים, הבוקר (רביעי) היא משיקה קמפיין חדש וראשון מסוגו בישראל.

הקמפיין נקרא "בעל הבית השתגע", כשזה מבטיח כי במקרה של אי העפלה לאירופה בסיום העונה הקרובה, יקבלו האוהדים המנויים כסף חזרה.

"איך זה הולך? פשוט מאוד. בסיום העונה, נדע אם הקבוצה הגיעה לאירופה. עשינו את זה? הכסף יישאר כאן ויעזור בבנייה של העונה הבאה. אין אירופה? מקבלים החזר על סך 30% מגובה המנוי לרכישת המנוי לעונה הבאה", נכתב בהודעת המועדון אשר שוחררה לתקשורת.

"מדובר במהלך שקורה בפעם הראשונה אי פעם בישראל, והוא מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה של המועדון לחתור למצוינות כל הזמן", אמרו בבית"ר.

הרכש המרשים, השיווק והאסטרטגיה וההרגשה כי יש סוף סוף מועדון כדורגל בבירה, בינתיים עושים את שלהם כשכמות גדולה של אוהדים רכשו מנוי לקראת עונת המשחקים הקרובה.