עד הלב
עד הלבצילום: אבישג שאר ישוב

האלבום הוקלט עם הלהקה של בן יוסף באולפן בחוות מתנת מדבר. הוא עובר דרך מנעד רחב של רגשות וסגנונות מוזיקליים ומביא משהו חי, חשוף ונוגע.

***

במוזיאון המדע בירושלים חנכו תערוכה חדשה לציון 500 שנה לפטירתו של ליאונרדו דה וינצ'י. במוקד התערוכה ניצבת סקרנותו הבלתי נגמרת של רב האומן ושני מושגים נוספים: אנלוגיה ואנטומיה. כ-40 מוצגים ומיצגים שונים מזמינים את המבקרים לשאול שאלות, להתנסות ולהיות בנעליו של לאונרדו. אוצרים: דמאון שוסטרמן וד"ר אמיר בן שלום.

***

לאחר דגימה מסובכת שנמשכה כחצי שנה הופק אוסף הקלטות נדיר של שלמה ארצי ממופעים שונים שנפרשים על פני יובל שנים. האוסף הורכב לכדי הופעה דמיונית אחת, מעין ״נבחרת הכוכבים״ של הזמר. ההופעה אותנטית ובלי תיקונים, מיקסים או פילטרים. 32 שירים. 'אתמול היה טוב', אלבום אוסף הופעות. עורך: ירון שילון.

***

בגולה בפתח תקווה יקיימו בתשעת הימים את 'פסטיבל מבשר, משבר לבשורה', שבו אומנים ויוצרים יספרו על משבר שחוו ומתוכו צמחו. שירה מילר, שהתאלמנה כאם לשלושה ובשבעה גילתה שהיא הרה, סרטה של מנורה חזני 'רוח אחרת', אביחי שילה עם 'מי שלחם' על ילדות בצל פגיעה, ובמוצ"ש, ט' באב - תשעה דוברים בתשע דקות סביב תשעה באב.

להצעות: [email protected]