יעל גרמן
יעל גרמןצילום: הלל מאיר/TPS

קראתי את השתלחותה של ח"כ יעל גרמן במו"ר הרב צבי ישראל טאו. בראיון שהעניקה לגל"צ ביום שני היא אמרה שכאשר היא קראה את החוברת של הרב טאו, "האומץ לעצמאות", האסוציאציה הראשונה שעלתה במוחה היא "הפרוטוקולים של זקני ציון".

קודם כול, מעניין שח"כ יעל גרמן קוראת חוברת של הרב טאו. כנראה שהיא חשה בדבריו סתירה וניגוד לדרכה ולאידאולוגיה שלה.

יש כלל ברזל האומר: "הפוסל – במומו פוסל", ובלשונו של פרויד נקרא הדבר "תופעת ההשלכה".

לפני זמן לא רב התפרסם ראיון עם הגב' עינת רמון, שהייתה רבה קונסרבטיבית, חזרה לחיק היהדות הישנה והטובה, והיא מתנגדת חריפה לנישואין חד מיניים. היא סיפרה על דיון-ויכוח שהתנהל בינה לבין ח"כ יעל גרמן. הגב' רמון שאלה את גב' גרמן האם לא מטריד אותה שיגדלו ילדים שאינם יודעים מי האבא או האמא שלהם. תשובתה של הגב' גרמן מלמדת הרבה על השקפת עולמה. היא ענתה שממילא אנו צועדים לעולם גלובלי של מחיקת זהויות שבו אף אחד לא ידע מי הם הוריו ומה הם שורשיו.

פירוש הדברים הוא שמאחורי תמיכתה בנישואין חד-מיניים עומדת אידאולוגיה הרסנית של מחיקת הזהות היותר עמוקה ומשמעותית לאדם – דמות אבא ואמא שלו.

בעוד אנו בעיצומו של ויכוח על טיפולי המרה, הרי שכאן אנו נתקלים בהמרת זהות, המרת הזהות הכי שורשית לאדם, זהות הוריו, הזהות המשפחתית. מדובר בהמרה והינדוס של המחשבה וההרגשה הנפשית הנורמלית והבריאה של כל בן ובת שמחפשים את הוריהם ורוצים להכירם.

לא רק שיש לנו זכות להתנגד לכך ולהביע את דעתנו, אלא שאנו חייבים להצביע על ההרס והסכנה בדעותיהם של יעל גרמן וחבריה-חברותיה.

מדוע הגב' יעל גרמן מחזיקה בשיטות של 'זקני ציון', ובמחשכים מנסה עם חבריה-חברותיה להנדס מחדש את החברה הישראלית ולמחוק זהויות? מדוע היא לא אומרת זאת בגלוי, אלא רק מגלה זאת כבדרך אגב בוויכוח עם הגברת עינת רמון?

הניסיון ליצור נורמות חדשות ולשכנע את כל הציבור שאנשים חולים עם נטיות הפוכות זה נורמלי לגמרי – לא יצלח.

מי כמו ח"כ יעל גרמן שהייתה שרת הבריאות יודעת את דעותיהם של הרופאים האומרים שזו מחלה,

אלא שכיום ב"משטר המוחות הקומוניסטי" רבים מן הרופאים מפחדים להביע את דעתם שמא יבולע להם.

את האמת המדעית הגב' יעל גרמן יודעת היטב. לא רק שדעותיה נפסדות ופסולות, היא עוד פועלת תוך כדי העלמת כוונותיה האמיתיות, דבר שמזכיר מאוד את "הפרוטוקולים של זקני ציון".

לו רק מסיבה זו ראוי מאוד שתקום מפלגת נעם, שחבריה לא רק יגידו את האמת הנורמלית-המדעית-הטבעית-והיהודית ללא מורא, אלא עוד יסבירו שהדעות התומכות בחד מיניות ומחיקת זהויות הן פסולות ונפסדות.

לא ננוח ולא נשקוט עד שהנורמליות תיאמר בגאון.

הרב יעקב דביר, מצפה רמון