ארז יוסף
ארז יוסףצילום: סיון פרג'

ארז יוסף, משנה למנכ"ל בנק הפועלים ו-COO, הממונה על חטיבת האסטרטגיה, המשאבים והתפעול, הודיע למנכ"ל הבנק, אריק פינטו, וליו"ר הבנק, עודד ערן, על החלטתו לפרוש מהבנק.

יוסף יפרוש מתפקידו בעוד מספר חודשים בתום 30 שנות עבודה בקבוצת הבנק, במהלכן מילא שורה של תפקידים בחטיבה הקמעונאית, בחטיבה הפיננסית ובחטיבות האסטרטגיה והמשאבים.

יוסף החל את דרכו בבנק משכן - זרוע המשכנתאות של בנק הפועלים. בשנים האחרונות שימש מנהל מטה אסטרטגיה, שיווק ושירות בחטיבה הקמעונאית, ראש אגף פיננסי בחטיבה הפיננסית וראש אגף אסטרטגיה. לפני שלוש שנים מונה לחבר הנהלה וכ-COO של הבנק.

בתפקידו האחרון היה שותף מוביל בהנפקת ישראכרט, הוביל את בניית התוכנית האסטרטגית הרב שנתית והיה שותף לגיבוש אסטרטגיית הדיגיטל. כמו כן, גיבש והוציא לפועל את מהלכי היעילות וההתייעלות הארגונית, לרבות מהפכה בנכסי הנדל"ן של הבנק, אשר הביאו את הבנק ליחסי יעילות מהמרשימים במערכת הבנקאית. תחת אחריותו היו יחידות רבות בארגון, כולל אגף אסטרטגיה, אגף משאבי אנוש, אגף הרכש, אגף הלוגיסטיקה ויחידות התפעול (BACK OFFICE).

יוסף ציין "הייתה לי זכות גדולה לשרת את הבנק הנפלא הזה, את לקוחותיו, עובדיו ובעלי המניות. נהניתי בכל תפקידי בארגון, תרמתי ונתרמתי מהאנשים המדהימים שפגשתי לכל אורך הקריירה, במקום שהיה לי בית. אני חש תחושת מיצוי וברצוני לפנות לאפיקים מעניינים חדשים. אני מבקש להודות באופן אישי לאריק ועודד על האמון, התמיכה והליווי לאורך השנים האחרונות, בהן הובלנו מהלכים משמעותיים בארגון".

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, הודה ליוסף "ארז הוא מעמודי התווך של בנק הפועלים. הוא חבר הנהלה בולט, ותיק ומקצועי ותרומתו לבנק עצומה. מהיכרותי את המשק הישראלי, אין לי ספק שלארז יש מקום נכבד בו ואני משוכנע שאם ירצה יוביל בתפקידיו הבאים ארגונים גדולים כמנכ"ל".

עודד ערן, יו"ר בנק הפועלים, הוסיף "ארז הוא מנהל מוכשר שתרומתו לבנק במשך שנים רבות משמעותית וניכרת. אני מאחל לארז הצלחה רבה בהמשך דרכו".