הקמפיין החדש
הקמפיין החדשצילום: הלל מאיר

ברחבי תל אביב ניתלו הבוקר (שני) שלטי ענק המדמים גלויה שנשלחה לציבור הישראלי על ידי הנייה לצד הטקסט: "שוקראן אישראיל, אנא בחיבאק- איסמעיל" (תודה ישראל, אני אוהב אתכם- איסמעיל).

השלטים שנתלו בשלושה מוקדים מרכזיים בת"א (מחלף השלום, דרך מנחם בגין פינת החשמונאים ומחלף לה גווארדיה) הם יריית הפתיחה לשורת אירועים ופעילויות לקמפיין של פרויקט הניצחון הישראלי, המתוכננים בשבועות הקרובים עד למועד הבחירות.

הקמפיין עולה על רקע הביקור של הנהגת הזרוע הצבאית של החמאס באיראן והעברות של מיליוני דולרים שמתרחשות בימים האחרונים לטובת המלחמה הבאה של החמאס נגד ישראל.

פרויקט הניצחון הישראלי הוא תנועה חברתית בהובלת פורום המזרח התיכון- ארגון א- פוליטי המאגד בתוכו בין היתר משפחות שכולות, תושבי הדרום, מילואימניקים, נכי צה"ל ועוד. מטרת הקמפיין היא קריאה לנבחרי הציבור, לצה"ל ולכל החברה בישראל כי יש לעבור ממדינות של פייסנות ורפיסות למדיניות של ניצחון והכרעה. ניצחון משמעו – כפיית התנאים של ישראל על אויביה באמצעים צבאיים, כלכליים ומדיניים. זאת בניגוד לוויתורים ופייסנות הן כלפי ארגוני הטרור ותומכיהם, והן כלפי הלחץ הבינלאומי.

גישה זו לומדת מההיסטוריה כי סכסוכים מסתיימים רק כשאחד הצדדים מוכרע ונכנע. כך גם הסכסוך עם הפלסטינים ותומכיהם יסתיים רק לאחר שהפלסטינים יכירו בתבוסה וכישלון המאבק האלים. ללא ניצחון של ישראל לא יהיה סוף לסכסוך.

מנכ"ל פורום המזרח התיכון, גרג רומן, מסר "הפרויקט לניצחון ישראל הוא תנועה חברתית שהולכת וגדלה של ציבור ישראלי שנמאס לו לנהל את הסכסוך והוא רוצה לסיים את הסכסוך. אם הפלסטינים לא מסכימים לשום הסדר, הם יאלצו לקבל את התנאים של ישראל בכוח".