לפיד לבנט ושקד: אל תחברו לכהניסטים

ח"כ יאיר לפיד, מס' 2 ברשימת 'כחול לבן', קריא היום (שני) במהלך סיור בטיילת ארמון הנציב בירושלים לאיילת שקד ונפתלי בנט לא לשלב נציגים ממפלגת עוצמה יהודית ברשימה בראשותם.

"המקום בזה הוא הזדמנות להזיכר על מה חרבה ירושלים. בגלל קנאות", קבע לפיד במהלך הסיור.

לדבריו, "זו מערכת הבחירות השנייה ברציפות שבה נתניהו מנסה להכניס את הכהניסטים לכנסת. את בן גביר שיש לו בסלון תלויה תמונה של ברוך גולדשטיין, בנאדם שהרג 29 בני אדם חפים מפשע לא חמושים בזמן שהם התפללו".

"אלו האנשים שנתניהו מנסה להכניס לכנסת ישראל ולממשלת ישראל כדי שהם יוציאו אותו מהכלא. את זה אנחנו באנו למנוע", ציין לפיד.

"אני קורא מפה גם לחבריי נפתלי בנט ואיילת שקד לא לחבור לאנשים האלה. שמה הטוב של הציונות הדתית, שמה הנהדר של הציונות הדתית לא צריך להיות מוכתם על ידי הכהניסטים. הציונות הדתית היא רועי קליין ז"ל ולא ברוך גולדשטיין שייזכר לדיראון עולם", חתם לפיד את דבריו.

ממפלגת עוצמה יהודית נמסר בתגובה, "כשלפיד בלחץ אנחנו מאושרים. ההתנגדות העזה של יאיר לפיד לחיבור גדול בימין מלמדת כי בשמאל חוששים ויודעים היטב שחיבור עם עוצמה יהודית עשוי לנצח את הבחירות. מציעים ללפיד שמתכנן להקים קואליציה עם תומכי הטרור אחמד טיבי ואיימן עודה, שלא יציע הצעות סרק לאחרים".