מתן כהנא:
"טעינו, עשינו מסע שיווק לא מוצלח"

מתן כהנא מרשימת הימין החדש שיתף בהפקת הלקחים מהכישלון בבחירות האחרונות וקבע שאין ברירה מלבד איחוד בימין.

יהונתן גוטליב , כ' בתמוז תשע"ט

מתן כהנא
מתן כהנא
צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

אל"מ (במיל.) מתן כהנא, המתמודד לכנסת מטעם הימין החדש, קרא הבוקר (שלישי) לאיחוד במחנה הימין ואף שיתף בהפקת הלקחים של הימין החדש לאחר הכישלון בבחירות האחרונות.

בראיון ל'103FM' אמר כהנא כי הימין החדש "זה מוצר שיש לו ביקוש רב. טעינו בשיווק שלו בבחירות הקודמות".

הוא הסביר את דבריו. "במקום לדבר מהות, במקום להגיד מי אנחנו, בהקשרים של דת ומדינה, בהקשרים של כלכלה, בהקשרים של שילוב חרדים, כל הדברים האלה שהם כל כך חשובים ויש להם כל כך הרבה קונים, עשינו מסע שיווק לא מוצלח והוא כשל".

לדבריו, איחוד במחנה הימין הוא הצעד המתבקש הבא. "אני משוכנע שבעת הזאת אין שום ברירה אחרת. חייבים ללכת לאיחוד גדול, אסור בשום פנים ואופן שאף קול של איש ימין ילך לפח אחרי התעלולים שליברמן עושה לנו".

כהנא שלל את האפשרות להתמודד בשתי מפלגות מימין לליכוד. "אנחנו משוכנעים שנצליח לשכנע את הציבור בדבר הזה שנקרא איחוד טכני. אנחנו לא צריכים להסכים על הכל, אלא לצלוח את הבחירות האלה בשלום ולהכניס כמה שיותר חברי כנסת ימניים וכמה שיותר חברי כנסת מהאג'נדה שלנו. זה איחוד טכני לא חתונה קתולית", הדגיש.

נפתלי בנט: אסייע לשקד בכל כוחי