חברת בי-היפ בחרה בשיטה שמוכיחה את עצמה

למה כדאי לכם להכיר את חברת בי-היפ? אתם מרגישים שאתם לא מרוצים מהעבודה שלכם? מרגישים שאפשר הרבה יותר?

תוכן שיווקי , כ"א בתמוז תשע"ט

שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי
אקסטרה דיגיטל

התייעצנו עם חברת B:Hip העוסקת בשיווק רשתי בישראל, והמומחים היו מוכנים לשתף אותנו בכמה סודות שיצליחו לשפר את תהליך בניית עסק מוצלח על ידי שיווק רשתי.

1. אנשים שעוסקים בשיווק רשתי, תמיד ידעו מי קהל היעד שלהם – בי היפ ישראל

בחברת בי היפ מסבירים: היופי בשיווק רשתי הוא שכל אדם, גם מי שאין לו ניסיון קודם, יוכל להרוויח הכנסה של משרה מלאה במאמץ של חצי משרה, אך רק אם יהיה מוכן להשקיע זמן ועבודה. על פי תכנית זו תוכלו להחליט כמה מזמנכם להשקיע ולבנות את התכנית האסטרטגית שהכי תתאים לכם.

הכלל הראשון והחשוב לצורך הצלחה עסקית בתחום השיווק הרשתי, זה למפות ולהבין לעומק את קהל היעד הרלוונטי. זה אומר שתצטרכו להיות מחוברים לצרכים שלהם, מה המניעים שלהם ומה הרצונות שלהם כדי לחיות חיים טובים יותר. ככל שתכירו ותלמדו את קהל היעד שלכם לעומק, כך תוכלו להתאים את שיטת המכירה של המוצרים שלכם למשאלות של לקוחותיכם.

2. מומחי שיווק רשתי יבחרו רק באסטרטגיות שיווק בודדות

ראו הוזהרתם, כאשר תתחילו להתעמק באסטרטגיות שיווק שונות, על מנת לבנות ולקדם עסק משגשג, תמצאו אלפי אופציות באינטרנט. דעו לבחור רק כמה אסטרטגיות שיווקיות בודדות! הסיבה לכך פשוטה מאוד. ברגע שתבחרו לפעול ביותר מדי דרכים שונות, אתם עלולים לטבוע במערבולת של אסטרטגיות ולא יצא לכם בסופו של דבר כלום מכך.

כשאתם בונים עסק יציב וממתגים אותו בצורה שמותאמת ללקוחות שלכם חשוב מאוד לשמור על המשכיות ולא להתפזר לכל מיני מקומות, אחרת תיכנסו למערבולת של שיטות שונות ותסתבכו. אז תקראו קצת על השיטות שבהן מומחי השיווק הרשתי עובדים, תבחרו לכם את 2-3 האסטרטגיות השיווקיות שאליהם אתם הכי מתחברים וצאו לדרך!

3. צוות ההדרכה של חברת בי היפ: "היעזרו בתחילת דרככם בכלי העזר שבה החברה שאליה הצטרפת מציעה"

בחברת בי היפ מסבירים כי לכל חברה שעוסקת בשיווק רשתי יש את הדרך והכלים שלה. תחשבו על זה רגע, החברה שאליה תצטרפו מצליחה כי היא פיתחה כלים ואסטרטגיות שיווקיות מסוימות ובעיקר בהתחלה כדאי לסמוך עליה. מסיבה זו, כדאי לכם להשתמש בכלים אלו ולהעתיק אותם לעסק שלכם. אחרי שתייצבו ותבנו בסיס לעסק שלכם, תוכלו ומומלץ שתתחילו מחקר עצמאי על מנת לבדוק מה יכול להתאים לקהל היעד שלכם ומה יגרום לעסק שלכם לצמוח.

החברה הישראלית B:hip למשל דואגת מצד אחד להעביר את המפיצים החדשים שלה סדנאות ופגישות אישיות על מנת לחדד את תהליך ההצלחה ותמיד מאפשרת להם להיפגש עם מפיצים וותיקים אשר משתפים את סודות ההצלחה שלהם, ומצד שני נותנת למפיציה לפרוס כנפיים ברגע שהם מרגישים מוכנים לעשות זאת.

4. עם בי היפ תלמדו כיצד למצוא את הדבר שיבליט אתכם ממפיצים אחרים

אחד האתגרים שאיתם תתמודדו כשתעסקו בשיווק רשתי בין אם דרך חברת בי היפ או חברה אחרת, הוא לשכנע לקוחות פוטנציאלים לקנות או אפילו להצטרף לרשת שאותה בניתם. בסופו של דבר העבודה שלכם לא כל כך שונה מזאת של מפיצים אחרים- כולכם מנסים למכור מוצר ובכך זה נותן ללקוחות הפוטנציאלים שלכם את האפשרות לקנות מכם או ממפיץ אחר.

פה נכנס אלמנט החשיבה מחוץ לקופסה ובנוסף לכך תדרש מכם חשיבה יצירתית אשר תוצאתה תבדיל אתכם ממפיצים אחרים. נכון שזה דורש מאמת מסוים, אבל זה משתלם, כי ברגע שתתנו ללקוחות שלכם סיבה לרצות לקנות מכם ולא מאף אחד אחר, אתם לא רק תבנו קהל יעד עצום אלא תביאו את העסק שלכם לרמת שגשוג גבוהה.

חברת B:hip למשל, מלמדת את המפיצים שמצטרפים אליהם ששירות אישי ומותאם ללקוח הוא משהו לא מובן מאליו וכתוצאה מכך העסק שלכם יהפוך למוצלח יותר.

5. תלמדו מה היא הדרך הנכונה לעשות פולו-אפ עם לקוחות פוטנציאלים

כל מפיץ מכיר את הרגע שבו הוא צריך להתחיל את שלב הפולו-אפ. זה בדרך כלל מלווה בתחושה של אי נעימות וגם קורה שמנסים לדחות את זה. אז חשוב להפנים שאין לכם מה לפחד מזה. אתם לא תגיעו למצב שתציקו לאנשים אם תכירו את קהל היעד שלכם ותדעו איך לפנות אליו.

מעבר לכך, חשוב מאוד לזכור שמכירות הם הרבה פעמים גם עניין של תזמון ואם קורה שאתם מקבלים לא, זה לא בהכרח אומר 'אני לא מעוניין לעולם'. אם הגעתם למצב של דיאלוג עם לקוח שבו הוא הביע עניין אך נתרה ברגע האחרון, תוסיפו אותו לרשימת מיילים שלכם ותנסו שוב ליצור איתו קשר לאחר חודש. והכי חשוב, תהיו מסודרים. תשתמשו ביומן ותוסיפו שם תזכורות ללקוחות פוטנציאלים שתרצו לדבר איתם בזמן הקרוב שוב.

6. לדעת ולהבין איך להשתמש במדיה חברתית

אחד הסודות הגדולים ביותר להצלחה, טמונים במדיה החברתית. פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט ויוטיוב. עדיף שתמצאו לעצמכם פלטפורמה אחת או שתיים שבה תרגישו בנוח.

אז נכון, שכמה שיותר קהל ופלטפורמות נשמע אידאלי, אך לפני שתלכו לאיבוד בים של פלטפורמות ולקוחות פוטנציאלים, עדיף שתתמקדו בתחום שאותו למדתם לעומק. אם תבחרו למשל בפייסבוק, תוכלו להשקיע בפרסומות של פייסבוק, שהינן כלי חזק ומועיל מאוד ולטרגט את הלקוחות הרלוונטיים לכם.

בזאת תוכלו ליצור מאגר לקוחות רלוונטיים שבאמת יתעניין במוצרים שלכם. לא רק שתחסכו זמן, גם תראו החזרים על ההשקעות שלכם ותפגשו בלקוחות שבאמת ירצו לרכוש את המוצרים שלכם. ברגע שתחליטו באיזה פלטפורמה תרצו להשתמש, כדאי לכם להשקיע בללמוד ולהבין אותה עד הסוף.