הרב יוסף בוסו
הרב יוסף בוסוצילום: יח"צ

בכינוס הוקרה של רשת 'מעין החינוך התורני פתח תקווה' השתתפו כ-350 גננות, סייעות, מטפלות המעונות וצוותי המשרדים.

הרשת מונה 61 גני ילדים, 47 צהרוניות, 12 גני שפה, 4 מעונות ו-3 מרכזי העשרה: מדעי-טכנולוגי, מרכז מוזיקלי- קונסרבטוריון לצעירים ומרכז ג'ימבורי וסנוזלן.

בערב הושקעו משאבים רבים כדי להעניק לצוות מקום של כבוד והערכה על ההשקעה והמסירות לאורך 11 חודשי עבודה מלאים, המהווה יתרון בלעדי לילדי הרשת שזוכים לצוות הקבוע והמסור גם בקייטנת יולי.

את האירוע כיבד בנוכחותו אוריאל בוסו - מ"מ ראש העיר ויו"ר ש"ס בעיר שציין בדבריו את מסירותן הרבה של הגננות ואנשי הצוות כדי לתת את המענה החינוכי הטוב ביותר בעיר.

הרב יוסף בוסו, מנכ"ל רשת 'מעיין החינוך התורני' פ"ת הודה גם כן לצוותים החינוכיים. "אני נרגש להיות כאן בערב הוקרה שכולו לכן הגננות. על המסירות הנפש שלכן לכל אורך כל השנה. על החשיבה על ההשקעה היום יומית בחינוך הילדים. חשיבה על כל ילד וילדה ברשת הגנים שלנו. על הקשר הרציף שלכן עם ההורים, לתת מענה כמו שצריך. תודה רבה שיש לי את הזכות להיות חלק מהשליחות הגדולה הזאת".

מיכל שאער, המפקחת המחוזית במשרד החינוך ציינה לשבח את מנהלת הגנים רות אזולאי שמובילה את מערכת החינוך והלמידה לרף הגבוה ביותר.

רחל אטדגי, מפקחת מעונות ארצית, שיבחה את מנהלי הרשת ואת הסמנכ"ל החני חסן שמניעים צוות איכותי ואכפתי, כך שההורים בבית יכולים להיות רגועים לחלוטין שילדיהם בידיים טובות ובטוחות.

מחזה מיוחד היה לראות בסיום הערב שובל ארוך של מאות גננות עם זרי פרחים בידיהן, יוצאות בחיוך מאירוע מדהים שיעניק להן המון כוחות לפתוח בעוד חודש שנת לימודים חדשה, ולהשקות במלוא המרץ את הפרחים שבגן.