זירת הרצח ברמלה
זירת הרצח ברמלהצילום: Flash90

דקלה חסדאי, שבעלה אופיר נרצח אתמול (ראשון) במהלך ויכוח על חנייה מחוץ לקניון בעיר רמלה, סיפרה הבוקר בראיון לחדשות הבוקר בערוץ 12 על האירוע הנורא שהתרחש לנגד עיניה.

"אני ובתי היינו במקום וראינו את הרצח לנגד עינינו", סיפרה. "הילדה בת ה-9 וחצי ראתה את אבא שלה שוכב שמה ולא הבינה מה קורה".

"אני מנסה להיות חזקה", ציינה חסדאי. "רצינו להיכנס לחנייה, ראינו אחת שמתפנה ובדיוק יצא שם מישהו. אופיר חנה בחנייה ואז אופיר אמר להם למה אתם חונים באלכסון".

"התפתח ויכוח, אופיר התעצבן, יצא מהאוטו והאישה התחילה להרביץ לו בפנים, לא זוכרת. הוא הרביץ כדי שתפסיק להכות אותו והיא נפלה על הרצפה. פה הוא גמר את הקריירה שלו בשתי דקות, פשוט הזוי", הוסיפה.

חסדאי סיפרה שהתקשרה למשטרה באותו הרגע, ובמקביל ניסתה לדבר עם אופיר אבל הוא כבר לא ענה. המשקפיים לדבריה היו שבורים על הרצפה והוא כולו דימם.

לדבריה, "הילדה הייתה באוטו ואני הייתי בחוץ, אמרתי לה זה בסדר הוא פצוע, נלך לבקר אותו בבית חולים והוא יהיה בסדר. בשעה 17:00 התבשרתי מהמשטרה שהוא לא החזיק מעמד, כנראה שהוא נפטר תוך דקות אחדות והייתי צריכה לבשר לה את הבשורה וזה גמר אותי".

מאיר ליוש, יועץ תקשורת, דובר סגן שר הביטחון פתח עמוד לגיוס תרומות עבור משפחת חסדאי, על מנת שדקלה תוכל לגדל את בנותיה.

"חשוב לאסוף להם כסף כי האבא היה התומך העיקרי של המשפחה. האמא חולה בניוון שרירים. ילדה אחת חולה וזקוקה לטיפול צמוד ועוד ילדה חולה. הוא היה המטפל העיקרי ועכשיו הוא איננו. כל סכום יעזור להם", הסביר ליוש.