אוהד הפועל תל אביב
אוהד הפועל תל אביבצילום: רוי אלימה. פלאש 90

פחות מחודש נותר לפתיחת עונת 2019/20 בליגת העל בכדורגל, והערב (שלישי) המשיכו להיערך משחקי גביע הטוטו בכדורגל.

המשחקים במפעל השלישי בחשיבותו של הכדורגל הישראלי שנפתחו במוצאי השבת האחרונה, המשיכו היום עם משחק אחד בלבד בו אירחה מ.ס אשדוד את הפועל תל אביב במסגרת המחזור השני בבית ב'.

בעוד עבור האשדודים היה זה משחקם הרשמי הראשון בעונת 2019/20, עבור האדומים מת"א היה זה המשחק השני, לאחר שבמוצאי השבת האחרון הפסידו להפועל רעננה בתוצאה 2:1.

גם הפעם, כמו מול רעננה, ההפסד של התל אביבים היה כואב ודרמטי, גם אם מדובר במפעל השלישי בחשיבותו בכדורגל הישראלי. למעשה, הפעם ההפסד היה משפיל וכואב הרבה יותר אפילו משער בדקה ה-89, זאת כאשר הפועל הובילה כבר בבטחה עם שני שערים בירידה להפסקת המחצית אותם כבשו רז כהן והשחקן הנבחן קיירה בדקות ה-7 ו-45, בהתאמה.

למעשה, עד הדקה ה-74 הפועל חשבה כי הנה מגיע הניצחון הראשון שלה לעונת 2019/20. אז חשבה.

או אז התעוררה אשדוד והחלה לצמק. שובל גוזלן כבש בדקה ה-74 את הראשון של האשדודים, וכעבור 10 דקות הכפילו אלה את התוצאה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים לאחר עבירה מכוערת וקשה של פירסמן שזיכתה אותו בכרטיס אדום מוצדק, כמו גם את מאמנו ניסו אביטן שהורחק בשל התפרעות.

אשדוד קיבלה תיאבון וניצלה את היתרון המספרי ואת העובדה שהתל אביבים ללא מאמנם על הקווים, כששובל גוזלן נעץ את שערו השני במשחק בדקה ה-91 וקבע - מהפך. 2:3 לאשדוד שמנחילה לתל אביבים האדומים הפסד שני ברציפות בפתיחת העונה החדשה, במסגרת גביע הטוטו, במשחק שהתקיים בין שתי הקבוצות שכמעט וירדו ליגה בעונה שעברה.

ביום ראשון תארח הפועל את בית"ר ירושלים למשחק נוסף במפעל, כל זאת כשהיא ללא מאמנה וללא המגן הבכיר שלה. זה ייגמר בתבוסה?