מאיר פרוש
מאיר פרושצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת הבחירות הקרובות נועד סגן השר מאיר פרוש עם חברי מועצה ברשויות המקומיות וקרא להם לפעול למקסום כוחו של הציבור החרדי ביום הבחירות.

במהלך המפגש תקף סגן השר פרוש בחריפות את הקיצונים המתנגדים להליכה לבחירות וטען כי הם מסלפים את דברי גדולי התורה לדורותיהם שקראו להשתתף בבחירות.

"מעולם לא שכנעתי ללכת לקלפי ולהצביע ליהדות התורה אנשים שרבותיהם אמרו שלא להצביע", אמר פרוש.

בדבריו סיפר כי הקיצונים מפרסמים כרוזים מהם משתמע שגדולי התורה בדור הקודם לא צידדו בהליכה לבחירות וטען כי הם מסלפים ביודעין את ההיסטוריה.

"אינני מחפש לפגוע בחברי 'העדה החרדית' או ב'חסידי סאטמר'. מה שמפריע לי הוא שבפרסומים שרואים אור בימים אלו הם מטפטפים לליצנות ומבזים את גדולי רבותינו זצוק"ל ובני ימינו. ליצנות אחת דוחה מאה תוכחות", ציין.

לדבריו, "יש 'קול קורא' שחתומים עליו בשנת תשי"ט ה'בית ישראל זצוק"ל, ה'אמרי חיים' זצוק"ל, גאב"ד טשעבין זצוק"ל וכל גדולי הדור דאז שהם כותבים על הצבעה בבחירות כי "הננו לגלות דעתנו שזו הייתה דעת ה'אבן האזל', 'החזון איש' והרבי מבעלזא", והם כותבים על ה'דעת תורה' שלנו שהם הזייפנים".

"אנחנו צריכים לצאת בעוז ולהודיע שזו אפיקורסות וכל מי שחושש שהוא ימצא שם את 'האמת לאמיתה' הרינו להודיע שאלו דברי הבל. התנהגות זו הינההתנהגות זו הינה כמו פיזור רעל בקרב הצעירים", אמר.