בשבע
בשבעצילום: בשבע

סקר TGI שמתפרסם הבוקר, מגלה כי מגמת ההובלה של עיתון "בשבע" בסקרים האחרונים – נמשכת.

בחציון הראשון של שנת 2019, העיתון מקבל 6.4% אחוזי חשיפה מקרב קוראי העברית בסוף השבוע. העיתון מזוהה כ"שבועון הנפוץ ביותר לציבור הדתי-לאומי בישראל", אך ע"פ נתוני הסקר, גם חרדים ואלו שאינם דתיים קוראים אותו באדיקות.

עיתון בשבע (6.4%) מקדים את עיתוני סוף השבוע מעריב (5.3%), הארץ (4.1%), מקור ראשון (3.4%( וגלובס (2.7%) מה ששומר על מקומו כעיתון השלישי בגודלו בישראל אחרי ידיעות אחרונות וישראל היום. בהשוואה לנתוני החציון הקודם רשם העיתון "בשבע" עלייה מ-6.2% ל-6.4%.

דודו סעדה יו"ר קבוצת העיתון בשבע מציין, "משמח אותנו מאוד לגלות שבגזרת העיתון לציבור הדתי, בשבע, הינו העיתון המוביל ובגדול, ושבחצי שנה האחרונה אף צמחנו. יש משמעות להתעקשות שלנו לומר אמת לקוראינו".

"אני בטוח שהקוראים בוחרים בעיתון בשבע בזכות המאמרים והתוכן המשובח. אני מודה לצוות הכותבים, בראשות העורך עמנואל שילה. אנו חיים את הציבור הדתי לאומי, מקיימים מערכת שיווק משומנת שכוללת פעילויות, אירועי קיץ, פעילים בפעילויות חסד, מקיימים כנסים שונים שבראשם כנס ירושלים. יותר מכל אני רוצה להודות לקוראים האדוקים של העיתון שמרגשים אותנו כל פעם מחדש".

עורך העיתון בשבע עמנואל שילה ציין, "בשנתיים האחרונות הצטרפו לצוות הוותיק והמשובח כותבים חדשים מוכרים ואיכותיים, ביניהם יאיר שרקי, זאב קם, יאיר יעקובי, לצד כותבים צעירים ומבטיחים. אנו ממשיכים במאמצינו לחדש ולשפר ולתת לקוראינו את המיטב. אנו שמחים שבניגוד למגמת הירידה הכללית בעיתונות המודפסת, האטרקטיביות של 'בשבע' בעלייה והתוצאות בהתאם".