אוהדי בית"ר (ארכיון)
אוהדי בית"ר (ארכיון)צילום: פלאש 90

את עונת 2019/20 בגביע הטוטו בכדורגל פתחו בית"ר ירושלים והפועל רעננה בצורה דומה - עם ניצחון בתוצאה 2:1 על יריבותיהן בזכות שערים דרמטיים בדקות הסיום.

הערב (רביעי) נפגשו בית"ר ורעננה למשחק במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו, במטרה לרשום ניצחון שני ולהישאר מושלמת בדרך לראשות טבלת הבית, בית ב'.

הפעם בניגוד למשחקן הקודם במסגרת המפעל השלישי בחשיבותו בכדורגל הישראלי, השערים במשחק הגיעו מוקדם, במחצית הראשונה, כשהירושלמים הם אלה שכבשו לזכותם.

הירושלמים היו עדיפים על פני המארחים מרעננה בצורה ברורה כששלטו במשחק מתחילתו ועד סופו וסיפקו לרגעים ארוכים במשחק כדורגל התקפי, יצירתי, מלהיב ומעורר עניין.

השער הראשון של הבית"רים הגיע מרגליו של מיכאל אוחנה כבר בדקה ה-8, לאחר בישול של לוי גארסיה. אוחנה שלובש את המספר 11, עם שער בכורה במדי בית"ר.

רגע לפני הירידה להפסקת המחצית, הכפילה בית"ר את התוצאה כשנשרק לזכותה פנדל שנוי במחלוקת בדקה ה-42, אותו בעט שלומי אזולאי בהצלחה ולמעשה המשיך את כושר ההבקעה המדהים שלו ממשחקי ההכנה כשכבש בכל המשחקים עד כה.

רעננה לא הצליחה לאיים על שערה של בית"ר ובסיום - 2:0 לבית"ר שנותרת הקבוצה היחידה מושלמת בבית ב', רגע לפני שהיא מתארחת אצל הפועל תל אביב ביום ראשון הקרוב.