הרכב שנפגע
הרכב שנפגעצילום: חוננו

למעלה מעשרה פורעים תקפו לפני כחודש נהג יהודי שהסיע מספר בחורי ישיבה בכביש 65, סמוך לעיר עפולה. הם גרמו לו לעצור, ניפצו את השמשות, הנהג שלח לאחרונה מכתב למשטרת עפולה בבקשה לקבל כל מידע הקשור לחקירה.

במכתבו תיאר עו"ד בלייכר כי בתחילת החודש "הותקף מרשי על ידי פורעים רבים, בעת שנסע בכביש 65, בצומת הכניסה לכפר שבלי. מרשי נסע מבני ברק לכיוון צפת, יחד עמו נסעו שלושה טרמפיסטים בחורי ישיבה".

עוד נכתב "בעת שמרשי חלף על פני העיר עפולה, נסע בקטע כביש עם גדר הפרדה ונתיב אחד לכל כיוון, זיהה מרשי רכב אשר נצמד אליו במטרה לעקפו. בעת שמרשי הגיע למקום בו נפתח מסלול האטה לפונים ימינה, נכנס מרשי למסלול על מנת לאפשר לרכב שנצמד מאחוריו לעקפו".

או אז החל הלינץ'. ראשית "הרכב מאחור החל בעקיפה, נעצר סמוך לרכבו של מרשי ופתח את החלון, אחד הנוסעים קילל את מרשי 'קללה נמרצת' והרכב המשיך. מרשי חשב שבזה תם העניין, אלא שלאחר כמה קלימוטרים זיהה מרשי את הרכב העוקף נעמד באמצע הכביש על מנת לחסום לו את הדרך".

"מרשי נאלץ לעצור את רכבו ולפתע הבחין במעל לעשרה פורעים רצים לכיוון הרכב. הפורעים החלו בועטים ברכב, מנפצים את שמשותיו ומנסים לפגוע במרשי ושאר נוסעי הרכב", הוסיף בלייכר.

לדבריו, הנהג התקשר למוקד המשטרה והיה איתם בקשר "תוך שרכבו מותקף מכל הכיוונים. הפורעים החלו לנפץ את שמשת הרכב הקדמית ואחד הפורעים עבר לשמשת הנהג וניפצה. בשלב זה מרשי התעשת, נסע לאחור והצליח להימלט דרך שולי הכביש".

לאחר מכן חבר הנהג לניידת שוטרי מג"ב שהוזעקה לכיוונו. אחד מנוסעי הרכב לקה בחרדה "ואך בנס האירוע לא הסתיים בפגיעות בגוף". בסוף מכתבו ביקש עורך הדין "לפעול בכל הכלים על מנת להביא למעצר העבריינים המסוכנים.. ולעדכן בהתפתחות החקירה".

עו"ד בלייכר המייצג את הנהג היהודי במימוש זכויותיו כנפגע עבירה, מסר "עבריינות חבלנית על כבישי המשולש זו תופעה מסוכנת שמסכנת את בטחון האזרחים הישראלים וקוראת תיגר על ריבונות המדינה. אנו קוראים לרשויות החוק להגביר את האכיפה והענישה כלפי אותם פושעים."