פוסטר. השחקן הגדול הבא של חולון?
פוסטר. השחקן הגדול הבא של חולון?צילום: באדיבות הפועל חולון

הפועל חולון נערכת לקראת העונה הקרובה. אחרי העונה האחרונה בה הגיעה כמעט עד הסוף אך ברגע האמת כשלה בשל פציעות מרובות של שחקניה, ואחרי שהוגרלה מול יריבות קשות בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א, מפעל הכדורסל השלישי בחשיבותו באירופה, מתקרבת חולון לסגירת סגל השחקנים החדש שלה לעונה הקרובה.

אחרי שמינתה את שרון דרוקר שהגיע מהפועל אילת במקומו של דן שמיר שעזב לניו זילנד והחתימה את יוגב אוחיון הוותיק, ביצעה חולון שתי החתמות מסקרנות כשהנחיתה שני זרים בעלי שם ופוטנציאל גדול.

זה החל אמש כשחולון החתימה את הרכז מרכוס פוסטר בן ה-24 לעונה אחת. את דרכו בכדורסל החל פוסטר במכללת קנזס סטייט, בשורותיה רשם ממוצעים של 14.1 נק', 2.8 רב' ו-2.2 אס' למשחק. שנתיים מאוחר יותר עבר לקרייגטון שם סיים עם ממוצעים של 19 נק', 3.4 רב' ו-2.5 אס'.

עם סיום לימודיו ולאחר שלא נבחר בדראפט, עבר פוסטר לליגה הדרום קוריאינית, שם העמיד מספרים יפים של 25 נקודות למשחק, לצד 3.8 אסיסטים, כאשר משם המשיך ללבנון - למשך שלושה משחקים בלבד במדי צ'מפוויל.

בקיץ הנוכחי הוא ניסה מזלו בליגת הקיץ של ה-NBA, אבל רשם שתי הופעות בלבד במדי אורלנדו מג'יק. גם בקיץ הקודם פוסטר ניסה להשיג חוזה בליגה הטובה בעולם כששיחק בליגת הקיץ עם סקרמנטו, אבל לא נבחר בדראפט.

פוסטר נחשב לשחקן צעיר אך בעל פוטנציאל גדול להיות הזר המצטיין התורן של חולון, בדומה לשחקנים רבים שהגיעו אליה אלמונים ופרצו בגדול.

היום (חמישי) הודיעה חולון על זר נוסף שחתם בקבוצה כשהנחיתה את הסנטר לטאביוס וויליאמס.

וויליאמס נחשב לשחקן מוכח ובעל רזומה עשיר בליגות השונות באירופה כשזה אף שיחק במפעל היורוליג היוקרתי במדי באמברג הגרמנית וקאזאן הרוסית.

וויליאמס אמנם לא נחשב לשחקן מבוגר במיוחד כשהוא בן 30, אך לאחרונה סבל מפציעה קשה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה של כמעט שנה. במדי קבוצתו האחרונה, סראגוסה, אליה הגיע בשלהי העונה האחרונה רשם וויליאמס ממוצעים של 5.1 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק.

כעת השניים מצטרפים אל ראיין תומפסון שחתם בשבוע שעבר, גיא פניני, טי.ג'יי קליין, עמית שמחון, יוגב אוחיון ושלומי הרוש, בדרך למה שנראה כמו עוד קבוצה מעניינת והתקפית של חולון.