אוהדי בית"ר נגד משרד הכרטיסים לאן

רגע לפני משחק גביע הטוטו מול הפועל תל אביב, זועמים אלפי אוהדי בית"ר ירושלים על משרד הכרטיסים ושוקלים הגשת תביעה ייצוגית

נרי וייס , א' באב תשע"ט

אוהדי בית"ר. יגישו תביעה נגד 'לאן'?
אוהדי בית"ר. יגישו תביעה נגד 'לאן'?
צילום: פלאש 90

אחת מ"הנדוניות" אותם ירש משה חוגג הבעלים החדש של בית"ר ירושלים מקודמו, אלי טביב, הוא שיתוף הפעולה עם משרד הכרטיסים "לאן".

שמו של האתר שקרס לא פעם וכבר הוכח בלא מעט מקרים כי לא מצליח לעמוד בעומסים, כמו במכירת כרטיסים להופעותיו של עומר אדם וכן בגמר גביע המדינה בכדורגל לפני שנתיים, יצא כבר כאתר שמקשה עד מאוד על רכישת כרטיסים עבור משתמשים רבים, אך נראה כי הפעם שבר שיאים חדשים של התנהלות בעייתית, כך עולה מתלונות רבות של אוהדי בית"ר ירושלים.

האוהדים הירושלמים זועמים לאחר עוד מקרה בו משרד הכרטיסים לא מצליח לתת שירות ראוי לטענתם.

ביום ראשון הקרוב תתארח בית"ר למשחק מעניין במיוחד מול היריבה המרה הפועל תל אביב במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו בכדורגל. כ-1,500 כרטיסים בלבד הוקצו לטובת האוהדים הירושלמים שנרשמו בהמוניהם להגרלה שקיים המועדון הבית"רי היום בשעות אחר הצהריים.

על האוהדים שעלו בהגרלה, בעלי המנויים בלבד, הוטלה המשימה להיכנס עם שם המשתמש, הסיסמא ותעודת הזהות שלהם לאתר 'לאן' ולרכוש כרטיס עד מחר, יום שישי בשעה 16:00.

מעדויות של עשרות אוהדים עולה תמונה של שירות שערורייתי מצידם של משרד הכרטיסים, כשאלה לא איפשרו רכישת כרטיס בקלות ובמהירות על אף המספר המועט של האוהדים שקיבלו את הזכאות לכך.

השירות הנוראי ולא בפעם הראשונה של משרד הכרטיסים הביא אוהדים רבים לנסות ולהתארגן על תביעה ייצוגית כנגדם, כאשר ברשתות החברתיות נכתב: "הגיע הזמן שנתחיל גם לפעול ברמה המשפטית. מספיק אוהדים זכו בהגרלה ויש שגיאה בתעודת הזהות. ניקח עו"ד במקרה הספציפי הזה וניכנס בכל מי שצריך להיכנס", נכתב.

כאמור, זו אינה הפעם הראשונה בה נתקלים האוהדים הירושלמים בשירות הגרוע של משרד הכרטיסים, כאשר אלה נחשבים 'שבויים' בידיי המשרד לאחר שהם חתומים עם המועדון הירושלמי על הסכם שיתוף פעולה בן 5 שנים, עוד מתקופתו של הבעלים הקודם אלי טביב.

רק לאחרונה החליטו בבית"ר לנקוף אצבע ולהפשיל שרוולים בכדי לעזור לאוהדיהם הרבים ופתחו קווים משל עצמם לטובת רכישת מנויים, זאת לאחר שהבינו כי במשרד הכרטיסים לא עובדים כראוי.

תגובת משרד הכרטיסים 'לאן' תובא לכשתתקבל.


‫הצעות והערות ניתן לשלוח לדואר אלקטרוני: neri@inn.co.il