השר דודי אמסלם
השר דודי אמסלםצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר התקשורת, דודי אמסלם, מתייחס הבוקר (ראשון) לדבריו של אביגדור ליברמן ולפיהם במידה ותהיה התנגדות בליכוד לממשלת אחדות יציע לליכוד לבחור יו"ר חדש במקום נתניהו.

"יש לו אובססיה להפלת נתניהו", קובע השר אמסלם בראיון ל'חשות הבוקר בערוץ 12. "אנחנו הולכים עם המחנה הלאומי. כל המחנה הלאומי הולך ביחד, אנחנו הולכים עם החרדים ועם הדתיים הלאומיים ביחד. זה הגרעין שלנו. אם רוצים להצטרף אלינו אחרים אהלן וסהלן, אבל ליברמן עושה תרגיל".

ממשיך אמסלם: "ליברמן יודע שזה (המחנה הלאומי) הגרעין שלנו ושאנחנו לא יכולים להקים ממשלת אחדות אז הוא עושה תרגיל כדי להקים ממשלה עם גנץ לפיד ואחמד טיבי. אולי הוא רוצה להיות שר ביטחון בממשלה עם טיבי".

באשר לרעיון האחדות אומר השר: "אחדות אין לה שום משמעות. יש לנו אידאולוגיה ותפיסות עולם וליברמן הוציא את עצמו מהאידאולוגיה שלנו". לדבריו מפלגתו תקים ממשלת מחנה לאומי ולאחר מכן תוכל להציע לגנץ להצטרף אם זה יקבל את עקרונות ממשלת הימין.

"לא באתי לפוליטיקה להקים ממשלה בכל מקרה אלא כדי לקדם את האג'נדה של המחנה הלאומי. ליברמן נגד האידאולוגיה של המחנה הלאומי. עכשיו הא רוצה לעשות פוטש במפלגה שלנו", אומר אמסלם וקובע כי רעיונות להחלפת נתניהו כלל לא עולים במחשבתם של אנשי הליכוד וגם לא יעלו.

מנגד קובע חבר הכנסת אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' כי רעיון החלפת נתניהו עלה גם מול בכירי הליכוד עצמם.