ח"כ יאיר לפיד (כחול לבן) הכריז הבוקר (שלישי) בראיון ל'גלי צה"ל' כי הוא לא מתחרט על פרסום הסרטון המסית ותקף את השר בצלאל סמוטריץ' על דבריו בכנס רבני בית הלל.

לשאלה האם הוא מתחרט על פרסום הסרטון אמר לפיד: "ברור שלא. זה סרטון מאוד מצחיק, זה סרטון הומוריסטי שמאוד שעשע את כולם".

"הירידות היו בעיקר על ביבי נתניהו וסמוטריץ' גם טופל שם, ובבוקר קמנו ומיד הוכיח לנו שצריך היה לטפל בו כשהוא החליט שהוא רוצה מדינת הלכה. לא ניתן לו להקים פה מדינת הלכה, אני בעד מדינה יהודית אבל אני לא אתן שתהיה פה מדינת הלכה", הכריז.

על הביקורת המרומזת שמתח עליו שותפו להנהגת המפלגה ח"כ בני גנץ אמר לפיד: "אני ראיתי את מצעד הבובות שהולכות לחתום על נאמנות לנתניהו, משונה למדי, לא התרשמתי מזה שככה צריכה להתנהל מפלגה בישראל. לבני יש את הסגנון שלו, לבוגי יש את הסגנון שלו ולי יש את הסגנון שלי וזה כוחנו, זו לא חולשה".

"כל עוד כולנו חתומים על אותו מצע וכל עוד כולנו אומרים אתם לא תגידו לנו איך לחיות ואנחנו לא נגיד לכם איך לחיות ותהיה פה מדינה יהודית אבל לא תהיה פה מדינה הלכה - אין בעיה שלכל אחד יהיה את הסגנון שלו", אמר.

לפיד לא פסל ישיבה עם החרדים בממשלה. "אני קודם כל צריך לנצח בבחירות, אני לא פוסל אף אחד. זה נכון שהמטרה הראשונה היא להקים ממשלת אחדות עם הליכוד בלי נתניהו ועם ליברמן ואחר כך אפשר לדבר מי יצטרף הלאה. העיקר שכחול לבן תקים את הממשלה ונוכל להיפרד לשלום מבנימין נתניהו".