חייל. מנוי מיוחד
חייל. מנוי מיוחדצילום: דובר צה"ל

כל הכבוד לצה"ל. אחרי מנוי שומרי השבת של מכבי חיפה, גם בית"ר ירושלים משיקה מנוי מיוחד לטובת אוהדיה שלא יכולים להגיע לכל משחקי הליגה.

17 ימים לפני מחזור הליגה הראשון לעונת 2019/20 בליגת העל בכדורגל, במסגרתו תארח בית"ר ירושלים את הפועל באר שבע באצטדיונה הביתי, אצטדיון טדי שבבירה, הודיעה בית"ר כי היא משיקה מנוי מיוחד לטובת אוהדיה החיילים - "מנוי לוחם - מנוי למען החיילים שלנו".

מדובר על מנוי לחמישה משחקי בית במסגרת עונת המשחקים הקרובה, עונת 2019/20, אשר לדברי המועדון הירושלמי בא לתת מענה ללוחמים אשר נמצאים בשירות קרבי.

הדרך לרכוש את המנוי המיוחד הוא על ידי שליחת תעודת לוחם בתוקף, שם מלא, מספר טלפון ותעודת זהות לכתובת המייל [email protected]. נציג של משרד הכרטיסים "לאן" שעובד עם המועדון הירושלמי יחזור אל האוהדים החיילים ויעשה להם מנוי מיוחד במינו שכולו הכרת הטוב והתודה על שירותם המשמעותי למען אזרחי מדינת ישראל.

לאחר שהמנוי יהיה בידם, אוהדים חיילים שירצו להגיע למשחקים, יתקשרו למוקד הטלפוני של בית"ר או ייכנסו לאתר של "לאן" עם שם המשתמש והסיסמה שיקבלו, שם יבחרו את המשחק שהם מעוניינים להגיע אליו, כשכאמור יהיו להם חמישה משחקים כאלו שיוטענו במנוי.

יש לציין כי בשל העובדה שחיילים רבים לא יודעים תמיד את לוח הזמנים ומתי הם משתחררים לביתם, יוכלו אלה לשריין כרטיס למשחק עד יום רביעי שלפני, כך שכל חיילם שירצה להגיע למשחקי בית"ר - יוכל לעשות זאת בקלות.

על פי הפרסום של המועדון הירושלמי, מחירי המנויים ישתנו בין היציעים השונים - כאשר מנוי ליציע המזרחי יעלה 250 שקלים, ליציע המערבי 275 שקלים ולצפון מערבי 150 שקלים בלבד - 30 שקלים למשחק אחד.

אחרי משחק ההוקרה לזכרו של אחד מאוהדיה שנפל במבצע צוק איתן מול רמת השרון לפני כחודש, בית"ר ירושלים ממשיכה להעמיד את אוהדיה החיילים בראש סדר העדיפויות וממשיכה לעשות הכל בכדי להחזיר לקהל אוהדיה האדוק.