נתניהו: ''מדינת הלכה? בלבולי מוח''באדיבות חדשות 12

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתח ביקורת חריפה על שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ועיוות את דבריו בפני חברי קונגרס אמריקניים, כך נחשף בחדשות 12.

בשיחה עם כ-40 חברי קונגרס, כולם נציגי המפלגה הדמוקרטית, אמר נתניהו: "חבר בקואליציה שלנו, לא מהליכוד אלא ממפלגה אחרת, אמר שהוא היה רוצה שישראל תהיה מדינת הלכה. אלו דברי הבל מוחלטים. אלו בלבולי מוח".

כדי לחזק את דבריו התגאה ראש הממשלה במינויו של אמיר אוחנה לשר המשפטים ובכך שהשר אוחנה פרסם היום תזכיר חוק שיאפשר אימוץ לזוגות חד מיניים. בסיום דבריו לגלג ראש הממשלה ואמר, "זו מדינת הלכה? זה מגוחך".

נתניהו אמר בהמשך דבריו, ״יש מצג שווא גדול מאוד על ישראל. אני רוצה להציג לכם לרגע קצר, כדי שתוכלו להבין טוב יותר את הסיפור הרחב של ישראל, שאינו מובן, ומספרים אותו מעט מאוד. חלה מהפכה יוצאת דופן במצבה של ישראל בעולם, והדבר השני הוא מקומה של ישראל במהפכה המתחוללת בעולם. אנחנו חיים בתקופה מהפכנית.

''אנחנו חותמים על הסכמים חדשים. חתמנו על 300 הסכמים בשלוש שנים. אם לוקחים בחשבון את העובדה שיש לנו כל כך הרבה חגים, אז זה יוצא בערך הסכם אחד כל יומיים. משהו גדול קורה כאן״, הדגיש ראש הממשלה.